Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöplabbet eller Runners Store?
You need to log in to create posts and topics.

Är någon att föredra framför den andra? Eller är dom lika grymma?
Bor i Sthlm!

Jag har mycket bättre erfarenhet av Runners store, både vad gäller service och kunskap. Nackdelen med Runners, är att det tar tid. Den person som hjälper dig med skor, kan plötsligt behöva ta över kassan en stund och då får man vänta. Råkar jag ut för var

Löplabbet.

Det spelar ingen roll hur grymt mycket RS kan om de bara har skor med normal läst inne när man behöver bred. På Kungsgatan är löplabbet bra, de kan mycket om skor och har ett brett sortiment (häpp).

Jag säger också löplabbet. Jag har ingen bra erfarenhet av servicen på Runners Store. Där är det viktigare att skorna står snyggt i skyltningen än att kunderna får hjälp och möjlighet att betala. På Löplabbet har jag alltid fått jättebra service (även om

Här kommer en röst till på Runners. Kunnig personal, bra service och ett bra utbud. Håller med Helena om att man inte ska ha alltför bråttom om man går dit - det kan bli lite väntetid. Hänger väl ihop på att det är ett populärt ställe. 😀

Runners Store i alla lägen. Väl värd investerad tid, jag är alltid supernöjd när jag går därifrån (och fattig:-)

Jag håller också på RS (Malmö. De finns ju inte i Göteborg). De tog sig tid och jag fick mycket tips och information. Dessutom kollade medarbetaren upp något för mig och ringde upp mig någon dag senare (t+). Jag tyckte det var effektivt, ingen extra vänte

Jag har inte varit på RS men min röst går INTE till Löplabbet Tjej. Tyvärr! Trodde nog att de som väljer att jobba i en sportbutik har ett sportintresse men de var inte ens intresserade av mig som kund.

Jag är helnöjd med Gång och Löpkliniken vid Hornstu

För mig känns det som lite hugget som?
Jag har varit på både Löplabbet Tjej (där de tog sig tid att kolla upp mina skor som hade börjat pipa, så att jag kunde få lämna dem i retur och få ett par nya skor direkt i handen = SERVICE!) och på RS på Vasagatan

Jag valde till slut RS för att det funkade bra med den resväg jag skulle ta för dagen:) Jättenöjd och glad och 1500kr fattigare:P