Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöplabbet eller Runners Store?
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom jag föredrar Brooks-dojor går bägge bort när det gäller skor ... annars tycker jag personalen på RS Vasagatan är väldigt trevliga. Kan ju iofs bero på att både de o jag gillar längdskidåkning

RS, för att kunskapen hos personalen är lite högre i genomsnitt. Vissa säljare på Löplabbet är bra, men andra har lite dålig koll. Löplabbet på Stinsen i Sollentuna är dock väldigt bra.

Jag följde med en bekant till Löplabbet Solna för ett tag sedan och det var en liten butik, men personalen verkade kunnig.

Runnerstore Malmö är kanon. Har haft och göra med framförallt två snubbar där som gav mycket bra service. Dock känner jag igen tendensen av att de som står i butikerna inte alltid har intresset för löpning själva. Vilket tyvärr påverkar känslan och förtro

Varför välja?

Löplabbet:
- Men vad är det egentligen för fel på de där skorna du testade nu? Jag tror faktiskt inte att jag har andra för dig för du har ett så konstigt steg. Men jag tycker att du ska köpa dem för det finns nog inget bättre för dig.
(Köper efter viss t

Ogillar skarpt Löplabbet men skall ta mig dit efter vunnit ett presentkort där. Jag har hört att Coop-forum äger Löplabbet, stämmer detta? Extremt roligt om så är fallet...

NJae, det verkar som att de haft ett samarbete, men att det är på väg att upphöra eller nått:

"Hos Löplabbet får man 1 % medlemsåterbäring* på alla köp tom 30 april 2011, därefter gäller inte längre MedMera-kortet hos Löplabbet. Premiechecken** ger dock

Jag tror inte att de äger löplabbet men de har någon form av samarbete. Du får poäng och kan betala med COOP kortet. Det finns andra företag som är med på samma deal = "samla återbäring"

http://www.coop.se/Butiker-varor--erbjudanden/Vara-butiker/

EDIT

Kooperativa Förbundet (KF) förvärvar 70 procent av aktierna i butikskedjan Löplabbet.
Kooperativa förbundet (KF) är en detaljhandelskoncern med dagligvaruhandel under varumärket Coop som kärnverksamhet samt ett antal andra starka varumärken inom fastighet