Quote from Jan Lundquist on 5 September 2007, 17:31Jag är också sjuk idag (t-) och jag som ligger i träning för 3 km terränglöpning den 29 september 😉
Jag är också sjuk idag (t-) och jag som ligger i träning för 3 km terränglöpning den 29 september 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2007, 17:56Vi har korpmästerskap på 5 km i morgon kväll - tur att jag ändå nog inte tänkte springa ... men jag skulle ju toppa formen för Lidingö!
Vi har korpmästerskap på 5 km i morgon kväll - tur att jag ändå nog inte tänkte springa ... men jag skulle ju toppa formen för Lidingö!
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 September 2007, 20:49Vilken tråkig helg det här blev. 🙁 Var hemma från skolan igår och vilade och även idag blev det mycket vila. Antar att det blir samma visa imorrn igen. Är fortfarande snurrig i huvudet (#) och halsen har inte blivit bättre plus att man går och snyter si
Vilken tråkig helg det här blev. 🙁 Var hemma från skolan igår och vilade och även idag blev det mycket vila. Antar att det blir samma visa imorrn igen. Är fortfarande snurrig i huvudet (#) och halsen har inte blivit bättre plus att man går och snyter si
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 22:06Igångsättning? Då tänker jag bara på att föda barn ...
Nu börjar magen krångla istället - Sk-t-kul ... Nej 🙁
Igångsättning? Då tänker jag bara på att föda barn ...
Nu börjar magen krångla istället - Sk-t-kul ... Nej 🙁
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 September 2007, 23:15haha, okej, ja jag använde nog termen "igångsättning" bara för jag har hållt på med hästar. Då har man ju igångsättning efter sommar-betet. =)
haha, okej, ja jag använde nog termen "igångsättning" bara för jag har hållt på med hästar. Då har man ju igångsättning efter sommar-betet. =)
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 23:16kör det du har planerat, men ta det lite lugnare....
och: LYSSNA PÅ KROPPEN
kör det du har planerat, men ta det lite lugnare....
och: LYSSNA PÅ KROPPEN
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 September 2007, 23:17hmm, ok, jag är inte så bra på att ta det lugnt men jag ska försöka...
hmm, ok, jag är inte så bra på att ta det lugnt men jag ska försöka...
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 23:17Tror bästa sättet att kolla så att man kör en bra igångssättning är att kolla så pulsen inte rusar i vädret när man rör sig...
Tror bästa sättet att kolla så att man kör en bra igångssättning är att kolla så pulsen inte rusar i vädret när man rör sig...
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 September 2007, 23:18ok, tack för tipset =) ska bara bli frisk först då 😉
ok, tack för tipset =) ska bara bli frisk först då 😉
Quote from Funbeat user on 8 September 2007, 23:19Ja, se till att blil frisk... ska se till att inte bli sjuk... hur man nu gör det
Ja, se till att blil frisk... ska se till att inte bli sjuk... hur man nu gör det