Quote from Guest on 21 October 2010, 20:03Anser ni att löpning är en materialsport?
Spelar det dig stor roll vad du har för klocka, kläder, skor, vätskebälte osv när du är ute och kutar?
Tex på Tjurruset så märkte jag av att både skor och kläder blev väldans tunga och blöta så jag antar att det
Anser ni att löpning är en materialsport?
Spelar det dig stor roll vad du har för klocka, kläder, skor, vätskebälte osv när du är ute och kutar?
Tex på Tjurruset så märkte jag av att både skor och kläder blev väldans tunga och blöta så jag antar att det
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 20:13Nej, löpning är ingen materialsport.
Och Tjurruset är inte löpning.
Nej, löpning är ingen materialsport.
Och Tjurruset är inte löpning.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 20:20Ja Anders visst spelar utrustningen en stor roll. Man vill väl känna sig bekväm och tillfreds med vad man har på sig när man kutar omkring liksom. 10-åriga grejor skriver du....jag tror att jag har typ 20-åriga T-shirts på mig då och då och det funkar fin
Ja Anders visst spelar utrustningen en stor roll. Man vill väl känna sig bekväm och tillfreds med vad man har på sig när man kutar omkring liksom. 10-åriga grejor skriver du....jag tror att jag har typ 20-åriga T-shirts på mig då och då och det funkar fin
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 20:28Prylar är skoj men inte nödvändigt.
Jag försvarar mina inköp med att grejorna kommer användas för en lång tid framåt.men
Det är roligt med prylar så det blir mer grejor hela tiden 😉
Prylar är skoj men inte nödvändigt.
Jag försvarar mina inköp med att grejorna kommer användas för en lång tid framåt.
men
Det är roligt med prylar så det blir mer grejor hela tiden 😉
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 20:29Jag tycker nog att halva nöjet består i att planera träningen och i efterhand gräva runt i statistiken - och då är ju en pulsklocka som också mäter distans bra att ha.
Sen att jag är lite prylgalen gör nog inte saken bättre, men det där tror jag är ett
Jag tycker nog att halva nöjet består i att planera träningen och i efterhand gräva runt i statistiken - och då är ju en pulsklocka som också mäter distans bra att ha.
Sen att jag är lite prylgalen gör nog inte saken bättre, men det där tror jag är ett
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 20:37Jag är inte prylgalning och gillar löpning just för att man inte behöver så mycket grejer.
Men en fin klocka har jag och det är jätteroligt. Jag har två vätskebälten också. Det ena har jag fått i present och det andra nödköpte jag inför Hornstull - Järna
Jag är inte prylgalning och gillar löpning just för att man inte behöver så mycket grejer.
Men en fin klocka har jag och det är jätteroligt. Jag har två vätskebälten också. Det ena har jag fått i present och det andra nödköpte jag inför Hornstull - Järna
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 20:54Materialsport tänker jag som en sport där resultatet förbättras med bättre material. Skidåkning är en materialsport. Den skidåkare som behärskar sitt material i form av urval, preparering, med mera vinner alltid över en jämngod skidåkare som inte gör det
Materialsport tänker jag som en sport där resultatet förbättras med bättre material. Skidåkning är en materialsport. Den skidåkare som behärskar sitt material i form av urval, preparering, med mera vinner alltid över en jämngod skidåkare som inte gör det
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 21:02Vill ha bra grejer så att man aldrig behöver hoppa över ett inplanerat pass pga. väder, vind lr annan för löpningen irrelevant omständighet. Bra grejer behöver inte vara dyra.
Vill ha bra grejer så att man aldrig behöver hoppa över ett inplanerat pass pga. väder, vind lr annan för löpningen irrelevant omständighet. Bra grejer behöver inte vara dyra.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 21:04Det kan vara en materialsport. Om man vill. Eller så klarar man sig bra ändå. 🙂 I mitt tycke blir det dock roligare med bra grejer.
Det kan vara en materialsport. Om man vill. Eller så klarar man sig bra ändå. 🙂 I mitt tycke blir det dock roligare med bra grejer.
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 21:05Jo, bra grejer innefattar ju rätt tights för omständigheterna, rätt jacka, rätt underkläder etc och rätt kan ju omfatta många saker, inte bara material utan även färg och form så det är kanske inte så konstigt att halva min garderob vid det här laget best
Jo, bra grejer innefattar ju rätt tights för omständigheterna, rätt jacka, rätt underkläder etc och rätt kan ju omfatta många saker, inte bara material utan även färg och form så det är kanske inte så konstigt att halva min garderob vid det här laget best