Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 14:49Men cykeldatorn talatr inte om var man var... 😉 Undrar om de som kör MTB-OL använder GPS mycket?
Men cykeldatorn talatr inte om var man var... 😉 Undrar om de som kör MTB-OL använder GPS mycket?
Quote from Jonny Persson on 22 October 2010, 15:01Byter skor gör jag flera gånger per år! Däremot pröjsar jag sällan mer än 800 kronor för ett par skor...
Byter skor gör jag flera gånger per år! Däremot pröjsar jag sällan mer än 800 kronor för ett par skor...
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 16:46Ska vi snacka materialsport så säger jag bara en sak: Segling.
Ja sedan kan vi lägga till segelflyg också förstås, och diverse motorsport.
Men löpning? Måsten? Bra behå, lämpliga skor & strumpor (eller hoppa över de sista två). Dåliga grejer kan faktiskt
Ska vi snacka materialsport så säger jag bara en sak: Segling.
Ja sedan kan vi lägga till segelflyg också förstås, och diverse motorsport.
Men löpning? Måsten? Bra behå, lämpliga skor & strumpor (eller hoppa över de sista två). Dåliga grejer kan faktiskt
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 19:29Okej, jag var inte ens född för tjugo år sen, så jag vet inte om det här stämmer:
som någon skrev tidigare den enda "pryl" man använde sig av för tjugo är sen skorna (jag räknar inte bomullstshirst och läskiga shorts av skumma material till prylar), och
Okej, jag var inte ens född för tjugo år sen, så jag vet inte om det här stämmer:
som någon skrev tidigare den enda "pryl" man använde sig av för tjugo är sen skorna (jag räknar inte bomullstshirst och läskiga shorts av skumma material till prylar), och
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:41När det gäller materialsporter slår nog ingenting ridsport (jo, kanske motorsport, men det måste ju bara ses som mekanisk doping att inte utföra själva sportandet själv? 😉 ), om inte för någon annan anledning så för den att den ALDRIG slutar kosta pengar
När det gäller materialsporter slår nog ingenting ridsport (jo, kanske motorsport, men det måste ju bara ses som mekanisk doping att inte utföra själva sportandet själv? 😉 ), om inte för någon annan anledning så för den att den ALDRIG slutar kosta pengar
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:44Köp en orm istället. Billiga i drift.
Köp en orm istället. Billiga i drift.
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:49Jodå David, men svåra att galoppera över ängarna på...
Jodå David, men svåra att galoppera över ängarna på...
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 21:53Denna gillar dig och du får rida
BILD:http://www.iquitostimes.com/anaconda-big.jpg
Denna gillar dig och du får rida
BILD:http://www.iquitostimes.com/anaconda-big.jpg
Quote from Funbeat user on 22 October 2010, 22:01Nämen se där! Anna Conda. Jag tror att hon tog honom för pengarna, inte för utseendet.
Nämen se där! Anna Conda. Jag tror att hon tog honom för pengarna, inte för utseendet.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 02:24Nope
Tja löpning är och kommer aldrig att bli en material sport som tex simningen var på väg att bli för något år sedan..Visst man behöver lite kläder (eller tja det finns ju "the naked pumpkin run"...) - fast dom gör
dig inte snabbareSå om någon spr
Nope
Tja löpning är och kommer aldrig att bli en material sport som tex simningen var på väg att bli för något år sedan..
Visst man behöver lite kläder (eller tja det finns ju "the naked pumpkin run"...) - fast dom gör
dig inte snabbare
Så om någon spr