Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning = materialsport?
You need to log in to create posts and topics.

Intressant tråd. Jag är nog inte mer prylgalen än de flesta andra men gillar verkligen min GPS-klocka så att man har all statistik om sin träning och att man kan se på en karta var man sprungit. Utöver det har jag såklart en hygglig hög med skor, som jag

Diskussionen är märklig.

De som var intresserade av mode och kläder innan de började springa (eller blivit) tar givetvis med sig det intresset in i löpningen, och funderar på nya snygga kläder och skor som kan tänkas passa.

De som var intresserade av GP

Visst bryr sig folk om hur de ser ut - se bara på alla som tajtsvägrar för att det är så pinsamt med tajts enligt dem ...
& jag mins de där underbara adidasoverallerna alla ville ha på 80-talet. Inte när man sprang, men överallt runtomkring idrottsaktivit

Magnus: Jag är inne helt på din linje:) är både mode och teknik intresserad och har nog plöjt in 2000:-/månad i löpningen hitills! Och skulle kunna dubbla det hur enkelt som helst.

Fast jag slutade snusa samtidigt som jag började springa så jag går vilke

Alla presidenter i USA joggar (utom Reagan som körde gympa efter en Jane Fonda-VHS i ovala rummet).

Presidenterna är väldigt trendkänsliga. De ger ofta en bra indikation på kommande löparmode.

Här är lite stilstudier. Min favorit är Clinton som införd

Tja. Bush är väl den enda av dem som jag vet sprungit marathonlopp.

Säckig bomullströja?
Fast det är ju två?

Clinton är troligtvis den enda som har haft sex men ändå inte sex, i ovala rummet?

Törs du slå vad om det?

Jag tror absolut att SAMTLIGA presidenter haft sex i det ovala rummet. Men några av dem kanske valde något så okonventionellt som att göra det med sin fru? 😉