Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Tänkte följa i Olles fotspår och se om ngn vill göra mig sällskap på mitt sista långpass innan Åland Marathon (28/10).
----------------------------
Turen utgår från Mariaplan och startar med en tur på Hisingen, tillbaks över Götaälvbron och bort mot Korsv

Christer, var är du? 😉

(Christer bor nästan vid Mariaplan så honom borde du kunna tvinga med... ;-))
Vi får väl se om han ger sig tillkänna. 🙂

Dels har jag ont i baksidan av låret / rumpan sedan halvmaran i lördags, eller snarare innan (hade känningar innan starten), dels har jag annars tänkt att springa med fd kollegor på söndag, om det går att springa, vill säga. Jag skall testjogga lite imorg

hade varigt riktigt gött att få följa med....göteborgare är ett regält släkte 🙂 syn att ni bor så långt bort bara! får vänta till våren...då vi springer varvet!

Såg att man kunde lägga in träffpunkt. Har försökt att lägga markeringen precis utanför Apoteket. 🙂

Lyckat LP, tog mig 2.53 att komma runt den planerade sträckan som med goggle uppmättes till 30,6 km(, men tyvätt slant jag på tangenterna och fick inte med kartan här i inläggget)

Sällskapet blev endast mp3-radio, vilket innebar såväl Godmorgon Världen s

Jag hänger med någon annan gång, Anders. I fredags joggade jag till jobbet och kom fram till att jag skulle vila några dagar till. Ikväll tänker jag göra ett nytt försök för att se om det håller.

Lycka till på Åland!

Det skulle vara kul med långpass ihop ngn gång (om jag inte är lite för långsam för dig, 1.20 på halvan är ju skitfort ju!!) .

Det skall bli väldigt spännande att åka till Åland. Har ju inte sprungit marathondistansen sedan 99 och då gick jag i väggen e

Det behöver inte gå fort på långpassen, tycker jag: huvudsaken är att vänja sig vid att hålla på länge, utan att slita alltför mycket på kroppen. Jodå, halvmaran gick bra men någon gång måste det gå under 1:20 också :-).

Du får väl ta i lite Christer 😉

12