Quote from Håkan Öhling on 17 October 2006, 23:50Jag är gärna med på långpass om det passar 🙂
Men just nu räknar jag 30km som väääldigt långt pass...
Jag är gärna med på långpass om det passar 🙂
Men just nu räknar jag 30km som väääldigt långt pass...
Quote from ellen olsson on 18 October 2006, 07:36Jag är också gärna med på långpass så länge det inte är på asfalt...
Jag är också gärna med på långpass så länge det inte är på asfalt...
Quote from Funbeat user on 18 October 2006, 08:30Jag brukar löra långpassen i Skatås om ca 20-25 km.
Typ 8 + 10 + 5 eller liknande. Nu blir det väl först efter Åland Marathon nästa gång, kanske i början av november eller så. Sedan när det blir halkigt i terrängen kör jag på asfalt.
Jag brukar löra långpassen i Skatås om ca 20-25 km.
Typ 8 + 10 + 5 eller liknande. Nu blir det väl först efter Åland Marathon nästa gång, kanske i början av november eller så. Sedan när det blir halkigt i terrängen kör jag på asfalt.
Quote from Lotta W on 18 October 2006, 12:31Torbjörn, jag tog i allt jag kunde men var lite otaktisk och fick "dra" klungan där motvinden var som värst: tappade dyrbara sekunder den kilometern.
Den 5 november har jag bokat in ett långpass 🙂 men sedan blir det vila några veckor...
Torbjörn, jag tog i allt jag kunde men var lite otaktisk och fick "dra" klungan där motvinden var som värst: tappade dyrbara sekunder den kilometern.
Den 5 november har jag bokat in ett långpass 🙂 men sedan blir det vila några veckor...
Quote from Håkan Öhling on 18 October 2006, 21:28Det är inte långt till 5/11! Lycka till Christer. Se till att du inte drar i motvinden bara 😉
Det är inte långt till 5/11! Lycka till Christer. Se till att du inte drar i motvinden bara 😉
Quote from Lotta W on 19 October 2006, 08:48Jag har hört att det aldrig är motvind där, Torbjörn... 🙂
Jag har hört att det aldrig är motvind där, Torbjörn... 🙂
Quote from Håkan Öhling on 19 October 2006, 22:18Men du tycker ju om motvind "motvind ger starka ben" 🙂
Men du tycker ju om motvind "motvind ger starka ben" 🙂
Quote from Lotta W on 19 October 2006, 23:45Javisst, nästa gång det är motvind går det under 1:20... Skall du på mötet på lördag, Torbjörn?
Javisst, nästa gång det är motvind går det under 1:20... Skall du på mötet på lördag, Torbjörn?
Quote from Fredrik Petersson on 12 November 2006, 12:26Blev passet av? Tyvärr så missade jag det. Såg det först nu. Om det blir fler långpass så är jag gärna med.
/Daniel
Blev passet av? Tyvärr så missade jag det. Såg det först nu. Om det blir fler långpass så är jag gärna med.
/Daniel
Quote from Lotta W on 12 November 2006, 16:01Vi har inte kört något gemensamt pass än, men jag hänger gärna med framöver! Nu är säsongen slut så jag har knappt något planerat => är flexibel med tider 🙂
Vi har inte kört något gemensamt pass än, men jag hänger gärna med framöver! Nu är säsongen slut så jag har knappt något planerat => är flexibel med tider 🙂