Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 11:28Jag har gjort bröstrekonstruktion för en månad sedan och började löpträna två veckor efter operation. Innan dess var det obehagligt och gjorde rätt ont. Från att ha absolut ingenting sedan drygt fytra år till en a-kupa. Jag använder en vanlig sportbehå oc
Jag har gjort bröstrekonstruktion för en månad sedan och började löpträna två veckor efter operation. Innan dess var det obehagligt och gjorde rätt ont. Från att ha absolut ingenting sedan drygt fytra år till en a-kupa. Jag använder en vanlig sportbehå oc
Quote from Christer Heinbäck on 11 June 2009, 13:12Tack snälla för era svar. (L)
Jag ska kontakta kliniken och ställa frågan även där för att se vad de svarar. Vill ju inte tappa alltför mycket av min kondition om jag skulle göra ingreppet.
Jag skulle absolut inte vilja ha större utan bara lyfta lite. S
Tack snälla för era svar. (L)
Jag ska kontakta kliniken och ställa frågan även där för att se vad de svarar. Vill ju inte tappa alltför mycket av min kondition om jag skulle göra ingreppet.
Jag skulle absolut inte vilja ha större utan bara lyfta lite. S
Quote from Magnus Gelang on 11 June 2009, 14:49Men du skrev "lyft och inlägg",,,gör inte inläggen att de blir större? Eller är de bara till för att stabilisera lyftet?
Men du skrev "lyft och inlägg",,,gör inte inläggen att de blir större? Eller är de bara till för att stabilisera lyftet?
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 15:26inlägg gör man väl för att fylla ut där fett fanns före t ex graviditet och där det numera finns... ingenting *känns igen* 🙂
inlägg gör man väl för att fylla ut där fett fanns före t ex graviditet och där det numera finns... ingenting *känns igen* 🙂