Quote from Guest on 2 December 2012, 13:19Jag har tänkt att till våren börja med löpning för att blir av med det sista hullet från min graviditeten + några kilo till. Jag har aldrig varit speciellt intresserad av träning eller motion, men känner att jag vill börja leva ett hälsosammare liv nu när
Jag har tänkt att till våren börja med löpning för att blir av med det sista hullet från min graviditeten + några kilo till. Jag har aldrig varit speciellt intresserad av träning eller motion, men känner att jag vill börja leva ett hälsosammare liv nu när
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 13:29är din barn fortfarande liten (i barnvagn) kan jag tipsa om 8-10km snabb promenad med barnvagn som ett bra sätt att förbereda dina knä för löpning. Jag var pappa ledig mars-sept och jag gick drygt 60mil. Jag började springa i mars, men inte riktig till
är din barn fortfarande liten (i barnvagn) kan jag tipsa om 8-10km snabb promenad med barnvagn som ett bra sätt att förbereda dina knä för löpning. Jag var pappa ledig mars-sept och jag gick drygt 60mil. Jag började springa i mars, men inte riktig till
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 13:34Min dotter är 5 månader, men är inte glad att ligga långa sträckor i vagnen. Däremot har jag en hund som jag idag gick en lite längre promenad med. Då ska jag leta efter bekväma kläder till våren och ett par sköna skor.
Min dotter är 5 månader, men är inte glad att ligga långa sträckor i vagnen. Däremot har jag en hund som jag idag gick en lite längre promenad med. Då ska jag leta efter bekväma kläder till våren och ett par sköna skor.
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 16:48Vecka 1, tre dagar, à 30 min: gå 2 lyktstolpar, jogga lätt 2 lyktstolpar, upprepa.
Vecka 2, tre dagar, à 30 min: gå 2 lyktstolpar, jogga lätt 3 lyktstolpar, upprepa.
Vecka 3, tre dagar, à 30 min: gå 2 lyktstolpar, jogga lätt 3 lyktstolpar, upprepa.
Vecka
Vecka 1, tre dagar, à 30 min: gå 2 lyktstolpar, jogga lätt 2 lyktstolpar, upprepa.
Vecka 2, tre dagar, à 30 min: gå 2 lyktstolpar, jogga lätt 3 lyktstolpar, upprepa.
Vecka 3, tre dagar, à 30 min: gå 2 lyktstolpar, jogga lätt 3 lyktstolpar, upprepa.
Vecka
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 17:01Om det inte finns lyktstolpar där jag vanligtvis går? Är en bred grusväg ut i skogen utan lampor. Hur gör jag då?
Om det inte finns lyktstolpar där jag vanligtvis går? Är en bred grusväg ut i skogen utan lampor. Hur gör jag då?
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 17:11Ladda ner appen funbeat och jogga 2min gå 1min osv. Bara laborera med vad den kunnige löparen föreslår.
Ladda ner appen funbeat och jogga 2min gå 1min osv. Bara laborera med vad den kunnige löparen föreslår.
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 17:43Måste man inte ha en android telefon för det?
Måste man inte ha en android telefon för det?
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 17:51Om du inte har lyktstolpar eller android så kan du t.ex. använda klocka för att ta tid på gång- respektive löptid. Eller om du lyssnar på musik så kan du jogga lätt i verserna och gå i refrängerna. Det viktiga är inte att det blir exakt utan att du tar de
Om du inte har lyktstolpar eller android så kan du t.ex. använda klocka för att ta tid på gång- respektive löptid. Eller om du lyssnar på musik så kan du jogga lätt i verserna och gå i refrängerna. Det viktiga är inte att det blir exakt utan att du tar de
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 17:53Okej, då ska jag ta och tänka på det 🙂 Får försöka komma på något riktigt bra sätt tills jag får min android telefon i födelsedagspresent (januari).
Okej, då ska jag ta och tänka på det 🙂 Får försöka komma på något riktigt bra sätt tills jag får min android telefon i födelsedagspresent (januari).
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 18:00http://www.kettlebellcenter.com/se/art/gymboss-interval-timer.php
Klart värd pengarna. Särskilt när du börjar köra mer komplexa intervaller om ett mycket långt tag. Lär dig slå på/programmera/slå av/etc utantill direkt från början.
2 min gång/1 min lätt j
http://www.kettlebellcenter.com/se/art/gymboss-interval-timer.php
Klart värd pengarna. Särskilt när du börjar köra mer komplexa intervaller om ett mycket långt tag. Lär dig slå på/programmera/slå av/etc utantill direkt från början.
2 min gång/1 min lätt j