Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 18:02Känns som något man kan önska sig i julklapp 🙂
Känns som något man kan önska sig i julklapp 🙂
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2012, 21:52Appen finns för iPhone också (och är tom bättre än Android-versionen)
Appen finns för iPhone också (och är tom bättre än Android-versionen)
Quote from Funbeat user on 2 December 2012, 22:02Jag fick en pannlampa i julklapp förra året av mina föräldrar. Önska dig nåt träninguppmuntrande 🙂
Du skulle kunna träna lite styrka, armhävningar, tåhävningar, utfallssteg och mage om det är OK. Sen finns det kanske fler i din situation i denna grupp
Jag fick en pannlampa i julklapp förra året av mina föräldrar. Önska dig nåt träninguppmuntrande 🙂
Du skulle kunna träna lite styrka, armhävningar, tåhävningar, utfallssteg och mage om det är OK. Sen finns det kanske fler i din situation i denna grupp
Quote from Tini Kjellin on 2 December 2012, 22:20För Windows Phone har Johan Lindfors snickrat ihop en variant "Phonebeat" som kan användas fram till att det kommer en officiell app.
För Windows Phone har Johan Lindfors snickrat ihop en variant "Phonebeat" som kan användas fram till att det kommer en officiell app.
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 11:41Jag har bara en vanlig nokia, så kan inte använda någon sorts app eller liknande.
Jag är inte så mycket för styrketräning, testade det ett tag när jag gick i skolan, men tyckte det var så tråkig och tänkte att all träning var likadan, så sket i att trän
Jag har bara en vanlig nokia, så kan inte använda någon sorts app eller liknande.
Jag är inte så mycket för styrketräning, testade det ett tag när jag gick i skolan, men tyckte det var så tråkig och tänkte att all träning var likadan, så sket i att trän
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 12:05Hannah: bara ett förslag -
Eftersom konditionen byggs upp mycket snabbare än de muskler som engageras när du springer så kan det vara bra att hjälpa dessa muskler lite på traven. Det räcker fint med 10 minuter varannan/var tredje dag:
30 utfall.
30 crunch
Hannah: bara ett förslag -
Eftersom konditionen byggs upp mycket snabbare än de muskler som engageras när du springer så kan det vara bra att hjälpa dessa muskler lite på traven. Det räcker fint med 10 minuter varannan/var tredje dag:
30 utfall.
30 crunch
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 13:24Varför vänta? Det låter på argumenten som du gruvar dig lite 😉 Köp ett par bra skor och kör igång. Tänk på hur många sköna pass du missar om du ska vänta in rätt app, tröja, väder eller månfas.
Visst många prylar kan göra din träning bättre och roligar
Varför vänta? Det låter på argumenten som du gruvar dig lite 😉 Köp ett par bra skor och kör igång. Tänk på hur många sköna pass du missar om du ska vänta in rätt app, tröja, väder eller månfas.
Visst många prylar kan göra din träning bättre och roligar
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 16:20Måste ha råd att köpa ett par skor med 😉 men en liten och julklappar att inhandla och en rätt taskig ekonomi är det inte bara att köpa och köra igång. Hade gärna börjar redan nu, men har helt enkelt inte råd med ett par vettiga skor ännu och är dessutom
Måste ha råd att köpa ett par skor med 😉 men en liten och julklappar att inhandla och en rätt taskig ekonomi är det inte bara att köpa och köra igång. Hade gärna börjar redan nu, men har helt enkelt inte råd med ett par vettiga skor ännu och är dessutom
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 16:39Håller med Conny. Börja direkt.. Barmarken känns aldrig så skön som efter en lång vinter. Tror inte att "vårlöparna" uppskattar det som vi andra.
Inte råd? Köp inte de dyraste.. Sen är det faktiskt så att det kostar om man vill göra något. Du behöver kn
Håller med Conny. Börja direkt.. Barmarken känns aldrig så skön som efter en lång vinter. Tror inte att "vårlöparna" uppskattar det som vi andra.
Inte råd? Köp inte de dyraste.. Sen är det faktiskt så att det kostar om man vill göra något. Du behöver kn
Quote from Funbeat user on 3 December 2012, 18:17Tänker som andra skrivit, du kan köpa ett par billiga skor såhär i början. Så länge de är sköna. Du ska ju inte springa särskilt långt eller fort än. 🙂 Om du inte kan börja nu kan du ju alltid börja med att gå snabba promenader och försöka få till styrk
Tänker som andra skrivit, du kan köpa ett par billiga skor såhär i början. Så länge de är sköna. Du ska ju inte springa särskilt långt eller fort än. 🙂 Om du inte kan börja nu kan du ju alltid börja med att gå snabba promenader och försöka få till styrk