Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 10:55Det är bara att springa på hur långt du känner för, men se till att äta bra och vila då kommer resultaten av sig själv.
Här kommer ett litet tips på 3 split schema
Dag 1:Fram sida ben, bröst och triceps.
Dag 2: Bak sida ben, axlar, under armar och mag
Det är bara att springa på hur långt du känner för, men se till att äta bra och vila då kommer resultaten av sig själv.
Här kommer ett litet tips på 3 split schema
Dag 1:Fram sida ben, bröst och triceps.
Dag 2: Bak sida ben, axlar, under armar och mag
Quote from Funbeat user on 6 December 2009, 11:15Om du vill få upp flåset samtidigt som du inte motverkar muskeltillväxten så rekommenderar jag:
3-4 Styrkepass (tunga pass) per vecka
Efter avslutat styrkepass kör du intervaller på löpband, crosstrainer, el. dyl.
Börja med 5 min lugnt tempo följt av 30
Om du vill få upp flåset samtidigt som du inte motverkar muskeltillväxten så rekommenderar jag:
3-4 Styrkepass (tunga pass) per vecka
Efter avslutat styrkepass kör du intervaller på löpband, crosstrainer, el. dyl.
Börja med 5 min lugnt tempo följt av 30
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 22:25Försöker själv att kombinera så tt det går, men jag prioriterar styrketräningen varför det alltid slutar med att löpningen kommer i skymundan och tidsbrist o d medför att pass hoppas över, vilket då medför att löpningen får stryka på foten.
Förra sommare
Försöker själv att kombinera så tt det går, men jag prioriterar styrketräningen varför det alltid slutar med att löpningen kommer i skymundan och tidsbrist o d medför att pass hoppas över, vilket då medför att löpningen får stryka på foten.
Förra sommare