Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Definitivt löpning på onsdag. Någon som vill med? Jag är öppen för distanser mellan 5 och 15 km i alla möjliga tempon (har börjat få smak för att springa med andra).

Hade lätt hängt på om det inte var för att jag är tvungen att jobba...
Det vasr riktigt kul sist.

Du menar 8/11 va? Annars får man vänta ett helt år och med mitt minne så kommer jag ha glömt bort det tills dess :-).
Jag kanske hänger på. Körde med Olle E. för ett par veckor sedan och det var skitkul, men jag vet inte hur det kommer att passa nästa vec

Jag kommer inte kunna vara med denna gången heller. Men så fort jag kommer tillbaka härifrån så!

Eh... 11:e så klart. Det vore kul, Marcus.

Ja nu så är jag på G.
Har precis varit ute med pannlampan igen och det är väl vad det blir på onsdag. Ganska kul, men idag blev jag faktiskt lite skrajj när jag var ute. Sprang förbi en bro i mörkret och tyckte att jag hörde klampningar på bron, men det v

Ja shit. Det kan vara djäkligt spooky ute nu. Mitt i nackareservatet i mörkret är man inte så tuff. Definitivt en rendez-vous på onsdag. Vi återkommer om detaljer.

Jodå jag är på. Var ska vi ses?
Är det vid tunnelbanan någonstans? Jag tar med mig pannlampa och cammelbag. Antar att det blir ungefär samma tur som jag och Olle körde för några veckor sedan mot Hellas gården, men jag hittar inte alls så jag hänger på di

Vi får tyvärr köra en lite kortare runda än med Olle. Min benhinna har börjat strula igen och jag ska nog inte dra på över 15 km. Har tid bokad hos ortoped men ska inte överanstränga den. Vad sägs om 11-13 km? Jag hittar och har en diodlampa.

Låter skoj o springa! Jag hade gärna hängt på om det inte varit för avståndet. 😉 Lycka till!

"Det finns en karta kopplad till inlägget. Klicka för att visa. (Ungefärligt avstånd till dig: 8663,3 km)"

12