Quote from Urban Nilsson on 7 November 2006, 22:07🙂
Som triathlet måste du ju se det som en utmaning! Lite hoj, lite sim och lite lubba. Våga satsa vinn!
🙂
Som triathlet måste du ju se det som en utmaning! Lite hoj, lite sim och lite lubba. Våga satsa vinn!
Quote from Lena Bjerlöw on 8 November 2006, 07:35hehe precis! Bara o simma över pölen 😉 Hoppas ni gör de här löprundorna till en vana för till sommaren vill ja vara med!
hehe precis! Bara o simma över pölen 😉 Hoppas ni gör de här löprundorna till en vana för till sommaren vill ja vara med!
Quote from Charlotte Wahlström on 8 November 2006, 07:43Ja det är ett bra sätt att motivera sig när man kommer hem efter jobbet... Jag antar att du Karin kanske har lite mer sol ovanför huvudet än vi hemma i svedala?
Visst Daniel vi kör 10-15 km, det räcker bra. Vi syns ikväll
Ja det är ett bra sätt att motivera sig när man kommer hem efter jobbet... Jag antar att du Karin kanske har lite mer sol ovanför huvudet än vi hemma i svedala?
Visst Daniel vi kör 10-15 km, det räcker bra. Vi syns ikväll
Quote from Urban Nilsson on 8 November 2006, 10:37Jo de här turerna är klart motivernade. Nu ska bara de mekaniska problemen bort så vi kan öka längden på turerna till 2-3 mil så småningom. Ska vi springa vid 19-tiden?
Jo de här turerna är klart motivernade. Nu ska bara de mekaniska problemen bort så vi kan öka längden på turerna till 2-3 mil så småningom. Ska vi springa vid 19-tiden?
Quote from Charlotte Wahlström on 8 November 2006, 16:39Vi tar det vid 19. Det är ok. Får bli lite långsamt i början innan middagstuggorna ramlar mer i maggen 🙂
Vi tar det vid 19. Det är ok. Får bli lite långsamt i början innan middagstuggorna ramlar mer i maggen 🙂
Quote from Urban Nilsson on 8 November 2006, 20:10Härlig tur! Bra tempo också. Nu får fler haka på. Det här är ju skoj.
Banan finns bland mina löprundor. "11 km över Hellas".
Härlig tur! Bra tempo också. Nu får fler haka på. Det här är ju skoj.
Banan finns bland mina löprundor. "11 km över Hellas".
Quote from Charlotte Wahlström on 8 November 2006, 22:14Ja det var riktigt kul. Och jag kan meddela att "Wallace" inte såg ut som på bilden 🙂 Ja kom igen nu, fler kan vi bli till nästa vecka
Ja det var riktigt kul. Och jag kan meddela att "Wallace" inte såg ut som på bilden 🙂 Ja kom igen nu, fler kan vi bli till nästa vecka