Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 22:14Fundera lite kring kvällslöpningen, solen går ner snabbt och det blir inte mörkt utan beckmörkt! Första gången jag sprang under mina veckor kom jag iväg vid 17.30 och var väl ute en knapp timme och det hann bli rejält mörkt innan jag var hemma igen.....
Fundera lite kring kvällslöpningen, solen går ner snabbt och det blir inte mörkt utan beckmörkt! Första gången jag sprang under mina veckor kom jag iväg vid 17.30 och var väl ute en knapp timme och det hann bli rejält mörkt innan jag var hemma igen.....
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 07:42Jag tycker det är alldeles för varmt och mörkt på kvällarna. I alla fall när jag åker i början av juni. Då vill jag dessutom sitta på en mysig restaurang i den ljumma kvällen och äta och ta ett glas vin - jag är på semester. 🙂 ja inte halv sex, men då
Jag tycker det är alldeles för varmt och mörkt på kvällarna. I alla fall när jag åker i början av juni. Då vill jag dessutom sitta på en mysig restaurang i den ljumma kvällen och äta och ta ett glas vin - jag är på semester. 🙂 ja inte halv sex, men då
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 10:39Ja, jag håller med Kristina, morgonen är bäst. Det är inte lika varmt ännu, man är oftast ganska ensam ute om man vill springa längs strandstigen dessutom, eftermiddagar kan det vara rätt mycket folk i rörelse där. Jag älskar att se hur byn vaknar till li
Ja, jag håller med Kristina, morgonen är bäst. Det är inte lika varmt ännu, man är oftast ganska ensam ute om man vill springa längs strandstigen dessutom, eftermiddagar kan det vara rätt mycket folk i rörelse där. Jag älskar att se hur byn vaknar till li
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 10:57Den som väntar på något gott Camilla.... 🙂 Cypern är outstanding vad gäller Medelhavet tycker jag. Ett fantastiskt klimat, turkost ljummet vatten, trevliga människor och en hanterbar flygresa. Jag brukar springa genom Ayia Napa på morgonen och just se h
Den som väntar på något gott Camilla.... 🙂 Cypern är outstanding vad gäller Medelhavet tycker jag. Ett fantastiskt klimat, turkost ljummet vatten, trevliga människor och en hanterbar flygresa. Jag brukar springa genom Ayia Napa på morgonen och just se h
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 12:34Haha, ja det är så härligt. Jag har bott på Fritidsresors Blue Village några gånger, men där är det inte så bra att bada när man kommer tillbaka, det är fullt med kalksten på botten där så då behöver man springa in och hämta badtofflor först.
Lutar faktis
Haha, ja det är så härligt. Jag har bott på Fritidsresors Blue Village några gånger, men där är det inte så bra att bada när man kommer tillbaka, det är fullt med kalksten på botten där så då behöver man springa in och hämta badtofflor först.
Lutar faktis
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 13:00Sandy bay är otroligt fint. 🙂 Ja, jag förstår vad du menar med stranden utanför det hotellet - jag "gästbadade" där förra året. Aj.... 😀
Sandy bay är otroligt fint. 🙂 Ja, jag förstår vad du menar med stranden utanför det hotellet - jag "gästbadade" där förra året. Aj.... 😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 14:17Jag gillar löpning varmt som kallt. Klart att det är hett på cypern, det vill jag ha. Vad tar emot för er när ni springer i värmen? Solsting? Vätskebalans? mvh d
Jag gillar löpning varmt som kallt. Klart att det är hett på cypern, det vill jag ha. Vad tar emot för er när ni springer i värmen? Solsting? Vätskebalans? mvh d
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 14:33Jag är faktiskt rätt värmetålig så kortare sträckor funkar bra både ur värme- och vätskesynpunkt, då räcker det med att jag druckit innan och när jag kommer tillbaka. Är jag ute längre tid måste jag dock fylla på med vätska, men värmen brukar jag klara av
Jag är faktiskt rätt värmetålig så kortare sträckor funkar bra både ur värme- och vätskesynpunkt, då räcker det med att jag druckit innan och när jag kommer tillbaka. Är jag ute längre tid måste jag dock fylla på med vätska, men värmen brukar jag klara av
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 14:50Lusten att ligga och slappa i böljan den blå månne. 😀
Lusten att ligga och slappa i böljan den blå månne. 😀
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 15:36>Cypern är outstanding vad gäller Medelhavet
Nja, det är en ö i medelhavet.
>Cypern är outstanding vad gäller Medelhavet
Nja, det är en ö i medelhavet.