Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 16:46Jag kom på en till sak som jag numera gör omedvetet, jag fick tipset här för länge sedan..
Massera dina "andningsmuskler" jag vet inte om dom heter så, men de är dom som är på sidan av strupen. Mina brukar vara mycket spända, och de blir skönare att anda
Jag kom på en till sak som jag numera gör omedvetet, jag fick tipset här för länge sedan..
Massera dina "andningsmuskler" jag vet inte om dom heter så, men de är dom som är på sidan av strupen. Mina brukar vara mycket spända, och de blir skönare att anda
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 17:59Om du vill ha behandling så bör du nog uppsöka en läkare, och inte oss här på forumet 🙂
Annars får du väl flytta in på nåt gym och börja springa i ekorrhjulet (löpbandet)
Om du vill ha behandling så bör du nog uppsöka en läkare, och inte oss här på forumet 🙂
Annars får du väl flytta in på nåt gym och börja springa i ekorrhjulet (löpbandet)
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 18:46Jag har hittills vägrat att springa utomhus om det är kallare än ungefär +8 grader. Inte nog med att det är kallt. Det är halt, mörkt och allmänt jävligt :@ Så jag flyttar säsongen inom tak och det blir löpband. Kanske skulle prova en sådan där munhistori
Jag har hittills vägrat att springa utomhus om det är kallare än ungefär +8 grader. Inte nog med att det är kallt. Det är halt, mörkt och allmänt jävligt :@ Så jag flyttar säsongen inom tak och det blir löpband. Kanske skulle prova en sådan där munhistori
Quote from Susan Hartley on 9 September 2009, 18:48Daniel: Som astmatiker så är min omedelbara reaktion att det är din ansträngningsastma som du hade som ung som har kommit tillbaka för att hemsöka dig.
Vill du inte använda mask (vilket jag kommer att göra - så tack för tipset om Airtrim, en sådan komme
Daniel: Som astmatiker så är min omedelbara reaktion att det är din ansträngningsastma som du hade som ung som har kommit tillbaka för att hemsöka dig.
Vill du inte använda mask (vilket jag kommer att göra - så tack för tipset om Airtrim, en sådan komme
Quote from Susan Hartley on 9 September 2009, 18:51Lukas: En käck Airtrim i snygg färg som matchar resten av outfiten kan nog liva upp den mest mörka och dystra dag. Om inte annat så kommer du definitivt roa omgivningen, och det sägs ju att skratt smittar! 😉
Lukas: En käck Airtrim i snygg färg som matchar resten av outfiten kan nog liva upp den mest mörka och dystra dag. Om inte annat så kommer du definitivt roa omgivningen, och det sägs ju att skratt smittar! 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 19:10Tja, antingen skrattar dom ihjäl sig eller så skrämmer man ihjäl dom. 🙂
Tja, antingen skrattar dom ihjäl sig eller så skrämmer man ihjäl dom. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 21:20Andas genom näsan. Det är möjligt att man tvingas sänka tempot lite grand, men det är lätt att acceptera. Funkar fint för mig i -10 grader.
Andas genom näsan. Det är möjligt att man tvingas sänka tempot lite grand, men det är lätt att acceptera. Funkar fint för mig i -10 grader.
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 21:21In genom näsan och ut genom munnen.
In genom näsan och ut genom munnen.
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 00:25Näsandning har en viss verkan, det finns ju en massa blodkärl därinne i huvet som hjälper till att värma luften innan den kommer till halsen.
Att klä sig varmare brukar även det underlätta. En tröja till? Buff?
Näsandning har en viss verkan, det finns ju en massa blodkärl därinne i huvet som hjälper till att värma luften innan den kommer till halsen.
Att klä sig varmare brukar även det underlätta. En tröja till? Buff?
Quote from Funbeat user on 10 September 2009, 09:10En liten halsduk kan vara skönt om det är riktigt kallt.
En liten halsduk kan vara skönt om det är riktigt kallt.