Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 20:00Bra intervju.
Klas.
Jag är ju barfotatalibanen, men använder även t.o.m. träskor. 😉Jag tycker det är skitmysigt, roligt, avslappnande att vara barfota.
Men ibland så .......Är ej renlärig barfotataliban.
Undrar om det finns någon?Ett kul ord är de
Bra intervju.
Klas.
Jag är ju barfotatalibanen, men använder även t.o.m. träskor. 😉
Jag tycker det är skitmysigt, roligt, avslappnande att vara barfota.
Men ibland så .......
Är ej renlärig barfotataliban.
Undrar om det finns någon?
Ett kul ord är de
Quote from Elias Engqvist on 31 May 2011, 21:26renhårig betyder att man inte ljuger - du menar nog renlärig?
renhårig betyder att man inte ljuger - du menar nog renlärig?
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:29En renlärig barfotataliban lär få just orena fothår.
Intressant & bra radiointervju!
En renlärig barfotataliban lär få just orena fothår.
Intressant & bra radiointervju!
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:35Oooops.
Tack Christer. (t+)
Jag rättar mig.
Oooops.
Tack Christer. (t+)
Jag rättar mig.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:45"Hemma igen, tack för att ni lyssnade! Kul att få bre ut sig lite i favoritämnet utan suckar och himlande ögon" 😀 Tomas! Den var kul och man känner igen sig!
"Hemma igen, tack för att ni lyssnade! Kul att få bre ut sig lite i favoritämnet utan suckar och himlande ögon" 😀 Tomas! Den var kul och man känner igen sig!
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 13:31http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2203&artikel=4357819
Om intervjuarens dialekt, löparbakgrund...
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2203&artikel=4357819
Om intervjuarens dialekt, löparbakgrund...
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 12:59Uppdaterar tråden med två nya radioprogram om löpning. Det ena lyssnade jag på i morse, och det var intressant. Man får bl. a. höra Evy Palms åsikt om barfotaskor.
Det andra är en ny programserie som verkar spännande. Sofia Hedström håller i första avsni
Uppdaterar tråden med två nya radioprogram om löpning. Det ena lyssnade jag på i morse, och det var intressant. Man får bl. a. höra Evy Palms åsikt om barfotaskor.
Det andra är en ny programserie som verkar spännande. Sofia Hedström håller i första avsni