Quote from Funbeat user on 28 July 2009, 12:31Men Tommy - har du haft det i 1½ år så får du faktist skylla dig själv att du inte har gått till doktor direkt. Det gjorde jag så fort jag såg bulan (fast jag inte visste vad det var då).
Jag har haft min sedan mars-april (väntar på operation i sept-okt)
Men Tommy - har du haft det i 1½ år så får du faktist skylla dig själv att du inte har gått till doktor direkt. Det gjorde jag så fort jag såg bulan (fast jag inte visste vad det var då).
Jag har haft min sedan mars-april (väntar på operation i sept-okt)
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 11:50OK, tack för svaret. Känner mig redan bättre så jag gör ett försök (utan band) så får vi se hur långt det går. Haft svårt att få operation och tävlingsprogram att synka men nu får det nog bli en operation i okt-nov.
OK, tack för svaret. Känner mig redan bättre så jag gör ett försök (utan band) så får vi se hur långt det går. Haft svårt att få operation och tävlingsprogram att synka men nu får det nog bli en operation i okt-nov.
Quote from Funbeat user on 29 July 2009, 12:42Man måste tyvärr ha ett avbrott för operation, annars kan det ju bli värre.
Jag är själv i samma sits. det är tydligen otroligt svårt att få tid (här i Malmö i alla fall) eftersom det räknas inte som akut.
Jag fick ett brev från sjukhuset i apr-maj att -
Man måste tyvärr ha ett avbrott för operation, annars kan det ju bli värre.
Jag är själv i samma sits. det är tydligen otroligt svårt att få tid (här i Malmö i alla fall) eftersom det räknas inte som akut.
Jag fick ett brev från sjukhuset i apr-maj att -