Quote from Guest on 7 July 2012, 20:23Eftersöker löprundor i Norrköpingsområdet. Det ska vara off-road och inte en asfaltsväg så långt ögat kan nå. 🙂 Gärna varierande sträckor 15-25 km långa!
Tacksam för tips!
Eftersöker löprundor i Norrköpingsområdet. Det ska vara off-road och inte en asfaltsväg så långt ögat kan nå. 🙂 Gärna varierande sträckor 15-25 km långa!
Tacksam för tips!
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 20:33Jag bor inte i Norrköping, men är där ibland och hälsar på släkt. Då brukar jag springa i Vrinneviskogen. Ett fint friluftsområde med grusvägar och skogsstigar. Ingen asfalt vad jag kan påminna mig. Är inte säker på sträckorna, men jag vet med säkerhet at
Jag bor inte i Norrköping, men är där ibland och hälsar på släkt. Då brukar jag springa i Vrinneviskogen. Ett fint friluftsområde med grusvägar och skogsstigar. Ingen asfalt vad jag kan påminna mig. Är inte säker på sträckorna, men jag vet med säkerhet at
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 13:34Vrinnevi har jag nött för mycket i för att det ska vara roligt. :´( Därför önskar jag lite nya utmaningar och mera terräng! 😀 Kör ibland runt Ågelsjön och vill ha mer av sånt.
Vrinnevi har jag nött för mycket i för att det ska vara roligt. :´( Därför önskar jag lite nya utmaningar och mera terräng! 😀 Kör ibland runt Ågelsjön och vill ha mer av sånt.
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 14:26Varsomhelst i de vilda skogarna i Kolmården och i trakterna norr om Norrköping kring Simonstorp? Det finns en anledning att orienterare trivs här.
Varsomhelst i de vilda skogarna i Kolmården och i trakterna norr om Norrköping kring Simonstorp? Det finns en anledning att orienterare trivs här.
Quote from Funbeat user on 8 July 2012, 14:38Älgsjön i Kolmården är värt en biltur ifrån Norrköping. 3km, 7,5km och 12 km som avslutas med ett dopp!
Älgsjön i Kolmården är värt en biltur ifrån Norrköping. 3km, 7,5km och 12 km som avslutas med ett dopp!
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 17:30Ska kolla Kolmården! Har sprungit runt på Östgötaleden idag i drygt två timmar. Underbart!
Ska kolla Kolmården! Har sprungit runt på Östgötaleden idag i drygt två timmar. Underbart!
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 10:54Från Jursla finns ett fint 10km-spår i terräng. Vill du komma längre är det bara att springa vidare, du kan ta dig till både Ågelsjön och Sörsjön om du vill.
Från Jursla finns ett fint 10km-spår i terräng. Vill du komma längre är det bara att springa vidare, du kan ta dig till både Ågelsjön och Sörsjön om du vill.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 14:47Kapar den här tråden lite,
Jag tänkte springa Lidingöloppet on tour i Norrköping för att seeda mig och ser att det går av stapeln vid Tjalvegården.
Hur är spåren där? mycket backar? underlag?Skulle vara kul att få lite förhandsinfo, tack.
Kapar den här tråden lite,
Jag tänkte springa Lidingöloppet on tour i Norrköping för att seeda mig och ser att det går av stapeln vid Tjalvegården.
Hur är spåren där? mycket backar? underlag?
Skulle vara kul att få lite förhandsinfo, tack.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 15:03Har bara sprungit 5,x-km-rundan och den är ganska kuperad i bemärkelsen många små men branta backar. Underlaget är grus / flis, med en del uppstickande rötter och "bergknallar". Men inte så att jag tycker att underlaget är besvärande. Min gissning är dock
Har bara sprungit 5,x-km-rundan och den är ganska kuperad i bemärkelsen många små men branta backar. Underlaget är grus / flis, med en del uppstickande rötter och "bergknallar". Men inte så att jag tycker att underlaget är besvärande. Min gissning är dock
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 15:07ja, det är 10k som gäller.
Korta branta backar, det låter som Lidingöloppet så då vet jag vad jag har att vänta mig 🙂
tack för svaret.
ja, det är 10k som gäller.
Korta branta backar, det låter som Lidingöloppet så då vet jag vad jag har att vänta mig 🙂
tack för svaret.