Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 21:47Japp, jag såg dem! Det såg härligt ut, men kanske nästan för blött eller? 😉
Hans, hade du någon info om den där "berslöpningen"? Ska kolla upp den leden som du tipsade om. Tack!
Japp, jag såg dem! Det såg härligt ut, men kanske nästan för blött eller? 😉
Hans, hade du någon info om den där "berslöpningen"? Ska kolla upp den leden som du tipsade om. Tack!
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 01:35Oj! Finns ni? Trailgruppen i Norrköping? Jag söker febrlit på FB med hittar inget! 😉
Oj! Finns ni? Trailgruppen i Norrköping? Jag söker febrlit på FB med hittar inget! 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 01:37Bergslöpningen har jag varit med på vid ett tillfälle och det var GRYMT! Inte grymt som att man avlider utan grymt som i att man fick sig en upplevelse! Jag kommer garanterat vara med till våren när bergen är mer villiga att ta emot oss och snön gett vika
Bergslöpningen har jag varit med på vid ett tillfälle och det var GRYMT! Inte grymt som att man avlider utan grymt som i att man fick sig en upplevelse! Jag kommer garanterat vara med till våren när bergen är mer villiga att ta emot oss och snön gett vika