Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Självklart Marie! När jag springer där tänker jag softa - lååååångsamt. Synd och skam att hasta fram i vackra springmarker. 🙂

Har ni lust att ta en Mälartur någon gång under helgen? Jag är långledig fast lite uppbokad på torsdag.
Vill man ha en liten paus med förfriskningar så förläggs den gärna till Konditori Lyran. 😉

åh vad mysigt det hade varit men jag är inte i stan i helgen.

Har som plan att köra på onsdag och torsdag om jag är pigg i kroppen. Runt 27k har jag som plan på torsdagen.

Jag hör av mig senast onsdag om jag är pigg - men då är det väldigt långsamt tempo inplanerat 🙂 kan vara så att det är för långsamt för att pa

Jag har inga problem med långsamt tempo, men om det ska bli 27 km på torsdag så kanske jag måste bryta i förväg för att hinna med annat som jag lovat.

Hej igen! Är det inte någon som är sugen på att få till den här rundan snart? Jag skulle gärna springa någon dag nästa helg. Någon som är med?

Bra initiativ men nästa helg är det KUL-helgen så då kan inte jag vara med.

Annars skulle jag vilja föreslå en upprepning av ett löp jag gjorde i somras: Från Liljeholmsbron viidare utmed Trekanten, ned till Vinterviken och sedan utmed Mälaren till Kafé

Absolut! Det är ungefär samma variant som Elisabet och jag körde i vintras. Gärna den 14:e! 🙂

Citrontårta på Lyran går inte av för hackor... 🙂
Kan tänka mig att haka på den 14e nov... förutsatt att förslaget "är öppet" för fler?

/LL

Jamen självklart! Så trevligt, då har vi ökat antalet deltagare med hela 50%!

14/11 är en söndag. Lyran har öppet 10:00 - 17:00. Föreslår därför att starta 13:00 från Hornstulls Pressbyrå? Alltså samma plats som för starten av Hornstull-Järna. Dit hittar