Quote from Guest on 12 May 2011, 10:55Rätt bra filmat från skogen, med kartiblder, pulsdata, GPS, headcam och karta i samma bild.
http://vimeo.com/23576927
Rätt bra filmat från skogen, med kartiblder, pulsdata, GPS, headcam och karta i samma bild.
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 11:05Fantastiskt bra. Och lärorik.
Fantastiskt bra. Och lärorik.
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 14:20Kul att kika på. Har inte sett hela filmen och har inte heller själv sprungit orientering i Finland, men han verkar ha en viss förkärlek att springa genom kärren...
Kul att kika på. Har inte sett hela filmen och har inte heller själv sprungit orientering i Finland, men han verkar ha en viss förkärlek att springa genom kärren...
Quote from Funbeat user on 12 May 2011, 15:20Jo, gör han inte lite konstiga vägval?
Jo, gör han inte lite konstiga vägval?
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 15:14Och nu, stafett!
http://vimeo.com/22885057
Och nu, stafett!
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 15:38Fränt!
Fränt!
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 15:56Detta är bara så coolt. Jag längtar redan efter att kunna börja följa Gueorgiou, Lundanes, Niggli m.fl. i direktsändning.
Detta är bara så coolt. Jag längtar redan efter att kunna börja följa Gueorgiou, Lundanes, Niggli m.fl. i direktsändning.
Quote from Funbeat user on 14 May 2011, 16:03Ni som inte är orienterare, varför inte pröva i sommar? Inga förkunskapskrav, ingen utrustning ni behöver ha med er (kompass kan vara bra).
www.motionsorientering.se
Ni som inte är orienterare, varför inte pröva i sommar? Inga förkunskapskrav, ingen utrustning ni behöver ha med er (kompass kan vara bra).
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 19:31Det där var det värsta jag sett. Hade vart vilse efter en halvminut. Fattar inte hur man kan springa, läsa kartan och hålla koll på vart man är samtidigt, det är ju omöjligt!
Det där var det värsta jag sett. Hade vart vilse efter en halvminut. Fattar inte hur man kan springa, läsa kartan och hålla koll på vart man är samtidigt, det är ju omöjligt!
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 20:42Det vore häftigt att visa upp för allmänheten hur snabbt de bästa orienterarna i världen springer. Det går extremt fort.
Det vore häftigt att visa upp för allmänheten hur snabbt de bästa orienterarna i världen springer. Det går extremt fort.