Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 20:59Oskar, sant. Extremt snabbt går det. Jag har suttit ute i skogen som kontrollvakt på 25-manna. De första kom rakt på utan att se skärmen men de visste att den skulle sitta där och bara böjde sig ned och stämplade, och iväg sedan utan tillstymme till stopp
Oskar, sant. Extremt snabbt går det. Jag har suttit ute i skogen som kontrollvakt på 25-manna. De första kom rakt på utan att se skärmen men de visste att den skulle sitta där och bara böjde sig ned och stämplade, och iväg sedan utan tillstymme till stopp
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 21:18Ännu svårare är det på natten, dvs nattorientering
Ännu svårare är det på natten, dvs nattorientering
Quote from Funbeat user on 5 June 2011, 22:07Inte så mycket svårare som man skulle tro, ändå. Men 10 ggr roligare!
Inte så mycket svårare som man skulle tro, ändå. Men 10 ggr roligare!
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 11:36Men....varför kryssade människan genom kärren??
Och jävlar han var snabb i terrängen 😮
Men....varför kryssade människan genom kärren??
Och jävlar han var snabb i terrängen 😮
Quote from Funbeat user on 6 June 2011, 12:07Coolt. Fast allramest imponerad blev jag av den snygga filtreringen av headcambilderna som gjorde att man slapp bli åksjuk. Kanske är allmängods men jag hade inte sett det förut.
Coolt. Fast allramest imponerad blev jag av den snygga filtreringen av headcambilderna som gjorde att man slapp bli åksjuk. Kanske är allmängods men jag hade inte sett det förut.