Quote from Guest on 10 October 2006, 12:21Tänkte försöka få igång lite sponta löptillfällen och ropa ut när jag gärna har sällskap. Det lär ju inte komma med folk varje gång, men ibland kanske. Här är första försöket:
I morgon onsdag (10 okt 2006) tänkte jag ta en lugn löprunda med start vid Bjö
Tänkte försöka få igång lite sponta löptillfällen och ropa ut när jag gärna har sällskap. Det lär ju inte komma med folk varje gång, men ibland kanske. Här är första försöket:
I morgon onsdag (10 okt 2006) tänkte jag ta en lugn löprunda med start vid Bjö
Quote from Urban Nilsson on 10 October 2006, 12:31Jag är med nästa gång!!!
Jag är fortfarande sjuk 🙁
BRA initiativ!
Jag är med nästa gång!!!
Jag är fortfarande sjuk 🙁
BRA initiativ!
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 13:01Mycket bra idé det här. Ska vi enas om nån sorts genomgående rubrik eller kanske en ny grupp?
Mycket bra idé det här. Ska vi enas om nån sorts genomgående rubrik eller kanske en ny grupp?
Quote from Fredrik Johansson on 10 October 2006, 13:02Du menar väl 11 okt? Själv springer jag lite för långsamt för att kvalificera mig... ska tipsa maken dock!
Du menar väl 11 okt? Själv springer jag lite för långsamt för att kvalificera mig... ska tipsa maken dock!
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 14:19Jepp, jag menar 11 oktober. Svårt med datumen 🙂
Hänger du på Peter?
För vidare diskussion: Ja gemensam rubrik vore bra! Jag tänker mig också att man skulle kunna kryssa i en ruta eller nåt och på så vis dyker en särskild symbol upp och kanske hamnar i
Jepp, jag menar 11 oktober. Svårt med datumen 🙂
Hänger du på Peter?
För vidare diskussion: Ja gemensam rubrik vore bra! Jag tänker mig också att man skulle kunna kryssa i en ruta eller nåt och på så vis dyker en särskild symbol upp och kanske hamnar i
Quote from Charlotte Wahlström on 10 October 2006, 17:59Ja nu har frugan tipsat mig.
Fick precis veta att min tisdagsinnebandy inte blir av 🙁 så jag hänger gärna på imorgon.
Kan man ställa bilen på nåt bra ställe där?Kul att springa på något annat ställe än det vanliga (Alby).
Ja nu har frugan tipsat mig.
Fick precis veta att min tisdagsinnebandy inte blir av 🙁 så jag hänger gärna på imorgon.
Kan man ställa bilen på nåt bra ställe där?
Kul att springa på något annat ställe än det vanliga (Alby).
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 18:06Superkul! Jepp, det finns hyffsat med parkeringsplatser där, så det ska inte vara några problems.
Superkul! Jepp, det finns hyffsat med parkeringsplatser där, så det ska inte vara några problems.
Quote from Urban Nilsson on 10 October 2006, 22:00Äh, jag har mest ont i halsen och är lite snorig, jag hänger kanske med i morgon. Räcker det om jag bestämmer mig under dagen?
Äh, jag har mest ont i halsen och är lite snorig, jag hänger kanske med i morgon. Räcker det om jag bestämmer mig under dagen?
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 22:02Hpppas ni får skoj i morrn. Själv så löper jag inte, men är med i gruppen för att jag är intresserad. Och jag bor inte i Sthlm, så det blir lite svårt då också 😉
Nu ska jag ta mig en liten kvällspromenad, även om jag borde sova... :/
Hpppas ni får skoj i morrn. Själv så löper jag inte, men är med i gruppen för att jag är intresserad. Och jag bor inte i Sthlm, så det blir lite svårt då också 😉
Nu ska jag ta mig en liten kvällspromenad, även om jag borde sova... :/
Quote from Funbeat user on 10 October 2006, 22:10Japp, det räcker gott och väl att bestämma sig i morgon 🙂
Japp, det räcker gott och väl att bestämma sig i morgon 🙂