Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte försöka få igång lite sponta löptillfällen och ropa ut när jag gärna har sällskap. Det lär ju inte komma med folk varje gång, men ibland kanske. Här är första försöket:

I morgon onsdag (10 okt 2006) tänkte jag ta en lugn löprunda med start vid Bjö

Jag är med nästa gång!!!

Jag är fortfarande sjuk 🙁

BRA initiativ!

Mycket bra idé det här. Ska vi enas om nån sorts genomgående rubrik eller kanske en ny grupp?

Du menar väl 11 okt? Själv springer jag lite för långsamt för att kvalificera mig... ska tipsa maken dock!

Jepp, jag menar 11 oktober. Svårt med datumen 🙂

Hänger du på Peter?

För vidare diskussion: Ja gemensam rubrik vore bra! Jag tänker mig också att man skulle kunna kryssa i en ruta eller nåt och på så vis dyker en särskild symbol upp och kanske hamnar i

Ja nu har frugan tipsat mig.

Fick precis veta att min tisdagsinnebandy inte blir av 🙁 så jag hänger gärna på imorgon.
Kan man ställa bilen på nåt bra ställe där?

Kul att springa på något annat ställe än det vanliga (Alby).

Superkul! Jepp, det finns hyffsat med parkeringsplatser där, så det ska inte vara några problems.

Äh, jag har mest ont i halsen och är lite snorig, jag hänger kanske med i morgon. Räcker det om jag bestämmer mig under dagen?

Hpppas ni får skoj i morrn. Själv så löper jag inte, men är med i gruppen för att jag är intresserad. Och jag bor inte i Sthlm, så det blir lite svårt då också 😉

Nu ska jag ta mig en liten kvällspromenad, även om jag borde sova... :/

Japp, det räcker gott och väl att bestämma sig i morgon 🙂