Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Marie. Jag var med länge i gruppen utan att löpa 🙂 men nu gör jag det.

Det vart bara Olle & jag, men det var skitkul. Tack för initiativet Olle. Jag hänger gärna med en annan gång!

Nästa gång får vi ta pannlampa med oss. Det vart lite mörkt på sina ställen.

Handkade efteråt och fick lite problem med betalningen då mina tj

Ska nästa onsdag bokas redan nu? Jag är garanterat med.

Instämmer, det var riktigt kul!

Jag bokar gärna in nästa onsdag också. Jag lägger upp en blänkare.

Synd att ni kutar så långt och fort 🙂
Jag skulle gärna hänga på men ska nog hålla mig till 5 km rundor ett tag tills kroppen hinner vänja sig.
Hur gör ni löpare när det är ojämnt starka löpare som sticker iväg ut? På cykel tror jag det är lättare för då

Jag börjar gärna lugnt och nån bra väg tillbaka efter ca 5 km ska nog gå att hitta, så jag tycker absolut att du ska hänga på!

Man springer långsammare med de som springer lite långsammare. Det finns inga skräpmil.

Det låter bra. Kommande onsdag har jag en genmomgång med min tränare så den kommer jag missa. Men om ni börjar få lite regelbundenhet så kanske jag kan haka på.
Torsdagar simmar jag i Huddingehallen kl 19.30 apropå sällskap 🙂

Låter skit kul att ha några att springa med, vart springer ni från björkhagen? Mott Hellas eller söderbysjön?

Om ni ska köra på onsdag ska jag försöka komma loss och hänga på.

Häng på Per, jag har haft trassel med benhinnorna så om vi inte pallar kan vi

Här kommer rutten utritad. Lång ifrån perfekt dock, lyckades inte hitta ute i skogen riktigt. Sen är jag osäker på hur vi sprang på tillbakavägen, om vi tog samma väg tillbaka eller hur vi nu gjorde. Men ungefär så här. Sträckan är nån kilometer längre än