Quote from Fredrik Närenfors on 10 October 2006, 23:24Marie. Jag var med länge i gruppen utan att löpa 🙂 men nu gör jag det.
Marie. Jag var med länge i gruppen utan att löpa 🙂 men nu gör jag det.
Quote from Charlotte Wahlström on 12 October 2006, 07:26Det vart bara Olle & jag, men det var skitkul. Tack för initiativet Olle. Jag hänger gärna med en annan gång!
Nästa gång får vi ta pannlampa med oss. Det vart lite mörkt på sina ställen.
Handkade efteråt och fick lite problem med betalningen då mina tj
Det vart bara Olle & jag, men det var skitkul. Tack för initiativet Olle. Jag hänger gärna med en annan gång!
Nästa gång får vi ta pannlampa med oss. Det vart lite mörkt på sina ställen.
Handkade efteråt och fick lite problem med betalningen då mina tj
Quote from Urban Nilsson on 12 October 2006, 09:04Ska nästa onsdag bokas redan nu? Jag är garanterat med.
Ska nästa onsdag bokas redan nu? Jag är garanterat med.
Quote from Funbeat user on 12 October 2006, 14:05Instämmer, det var riktigt kul!
Jag bokar gärna in nästa onsdag också. Jag lägger upp en blänkare.
Instämmer, det var riktigt kul!
Jag bokar gärna in nästa onsdag också. Jag lägger upp en blänkare.
Quote from Fredrik Närenfors on 12 October 2006, 16:29Synd att ni kutar så långt och fort 🙂
Jag skulle gärna hänga på men ska nog hålla mig till 5 km rundor ett tag tills kroppen hinner vänja sig.
Hur gör ni löpare när det är ojämnt starka löpare som sticker iväg ut? På cykel tror jag det är lättare för då
Synd att ni kutar så långt och fort 🙂
Jag skulle gärna hänga på men ska nog hålla mig till 5 km rundor ett tag tills kroppen hinner vänja sig.
Hur gör ni löpare när det är ojämnt starka löpare som sticker iväg ut? På cykel tror jag det är lättare för då
Quote from Funbeat user on 12 October 2006, 20:48Jag börjar gärna lugnt och nån bra väg tillbaka efter ca 5 km ska nog gå att hitta, så jag tycker absolut att du ska hänga på!
Jag börjar gärna lugnt och nån bra väg tillbaka efter ca 5 km ska nog gå att hitta, så jag tycker absolut att du ska hänga på!
Quote from Urban Nilsson on 12 October 2006, 21:00Man springer långsammare med de som springer lite långsammare. Det finns inga skräpmil.
Man springer långsammare med de som springer lite långsammare. Det finns inga skräpmil.
Quote from Fredrik Närenfors on 12 October 2006, 23:15Det låter bra. Kommande onsdag har jag en genmomgång med min tränare så den kommer jag missa. Men om ni börjar få lite regelbundenhet så kanske jag kan haka på.
Torsdagar simmar jag i Huddingehallen kl 19.30 apropå sällskap 🙂
Det låter bra. Kommande onsdag har jag en genmomgång med min tränare så den kommer jag missa. Men om ni börjar få lite regelbundenhet så kanske jag kan haka på.
Torsdagar simmar jag i Huddingehallen kl 19.30 apropå sällskap 🙂
Quote from Arne Sylvest on 13 October 2006, 15:35Låter skit kul att ha några att springa med, vart springer ni från björkhagen? Mott Hellas eller söderbysjön?
Om ni ska köra på onsdag ska jag försöka komma loss och hänga på.
Häng på Per, jag har haft trassel med benhinnorna så om vi inte pallar kan vi
Låter skit kul att ha några att springa med, vart springer ni från björkhagen? Mott Hellas eller söderbysjön?
Om ni ska köra på onsdag ska jag försöka komma loss och hänga på.
Häng på Per, jag har haft trassel med benhinnorna så om vi inte pallar kan vi
Quote from Funbeat user on 13 October 2006, 17:52Här kommer rutten utritad. Lång ifrån perfekt dock, lyckades inte hitta ute i skogen riktigt. Sen är jag osäker på hur vi sprang på tillbakavägen, om vi tog samma väg tillbaka eller hur vi nu gjorde. Men ungefär så här. Sträckan är nån kilometer längre än
Här kommer rutten utritad. Lång ifrån perfekt dock, lyckades inte hitta ute i skogen riktigt. Sen är jag osäker på hur vi sprang på tillbakavägen, om vi tog samma väg tillbaka eller hur vi nu gjorde. Men ungefär så här. Sträckan är nån kilometer längre än