Quote from Guest on 13 October 2006, 10:35Efter en superkul runda med Marcus W i onsdags så är det dags att upprepa det hela. Lugn löpning (kanske 5-6 min/km). Tempot anpassas efter de långsammaste deltagarna.
Se kartan för träffpunkt. (Precis nedanför tunnelbanan)
Vem vill hänga på?
Efter en superkul runda med Marcus W i onsdags så är det dags att upprepa det hela. Lugn löpning (kanske 5-6 min/km). Tempot anpassas efter de långsammaste deltagarna.
Se kartan för träffpunkt. (Precis nedanför tunnelbanan)
Vem vill hänga på?
Quote from Funbeat user on 13 October 2006, 10:45Ooooh ni kommer att tycka ni får GÅ runt om jag ska med!
Men jag hänger på om min tass är bättre då.Är det inte mörkt? Ska vi inte hitta ett elljusspår?
Ooooh ni kommer att tycka ni får GÅ runt om jag ska med!
Men jag hänger på om min tass är bättre då.
Är det inte mörkt? Ska vi inte hitta ett elljusspår?
Quote from Urban Nilsson on 13 October 2006, 12:17Jag är med. Har fått pencillin nu så jag ska vara frisk då.
Jag är med. Har fått pencillin nu så jag ska vara frisk då.
Quote from Arne Sylvest on 13 October 2006, 15:48Jag är med om inget skit kommer imellan.
Låter as kul.
Vart kutar ni från Björkhagen, hur ser slingan ut?
Jag är med om inget skit kommer imellan.
Låter as kul.
Vart kutar ni från Björkhagen, hur ser slingan ut?
Quote from Urban Nilsson on 13 October 2006, 20:19Jag tror att vi improviserar lite inne i nackareservatet. Möjligen ner till golfbanan och vidare till Hellasgårdens 5 km slinga.
Jag tror att vi improviserar lite inne i nackareservatet. Möjligen ner till golfbanan och vidare till Hellasgårdens 5 km slinga.
Quote from Arne Sylvest on 13 October 2006, 20:29Härligt, nu börjar letandet efter en barnvakt...
Härligt, nu börjar letandet efter en barnvakt...
Quote from Albert Norlén on 13 October 2006, 20:42Fy vad jag blir avundsjuk på er som bor i närheten. Kanske åker jag 25 mil någon gång för att få vara med på en runda tokigare saker har man gjort i sitt liv.
Fy vad jag blir avundsjuk på er som bor i närheten. Kanske åker jag 25 mil någon gång för att få vara med på en runda tokigare saker har man gjort i sitt liv.
Quote from Funbeat user on 13 October 2006, 20:47Då får du plocka upp mig på vägen! ;D
Då får du plocka upp mig på vägen! ;D
Quote from Albert Norlén on 13 October 2006, 20:55Hämta upp dig då blir det en omväg som heter duga. annars var det en bra ide. Jag bor i söderhamn det kanske finns någon som bor mellan söderhamn och stockholm det vore faktiskt en rolig grej, där fick jag med lite dialekt också.
Hämta upp dig då blir det en omväg som heter duga. annars var det en bra ide. Jag bor i söderhamn det kanske finns någon som bor mellan söderhamn och stockholm det vore faktiskt en rolig grej, där fick jag med lite dialekt också.
Quote from Bjarne Lewin on 14 October 2006, 07:23Jag önskar att jag också kunde vara med! men nu bor jag ju 60 mil bort och dessutom så får jag definitivt inte springa. Jag får ju inte ens gå med långa steg för min sjukgymnast 🙁 men till jul säger hon att jag kommer att vara hel igen och sen är det ba
Jag önskar att jag också kunde vara med! men nu bor jag ju 60 mil bort och dessutom så får jag definitivt inte springa. Jag får ju inte ens gå med långa steg för min sjukgymnast 🙁 men till jul säger hon att jag kommer att vara hel igen och sen är det ba