Quote from Funbeat user on 19 October 2006, 08:56Haha! Trots två stycken riktigt risiga pannlampor (varav den ena fick hållas i handen för att den tippade ner annars) så kom vi hem till slut.
Ungefär så här blev rundan. Jag fick höfta en del fr.o.m. Hellasgården och milspåret runt. Total sträcka inklus
Haha! Trots två stycken riktigt risiga pannlampor (varav den ena fick hållas i handen för att den tippade ner annars) så kom vi hem till slut.
Ungefär så här blev rundan. Jag fick höfta en del fr.o.m. Hellasgården och milspåret runt. Total sträcka inklus
Quote from Urban Nilsson on 19 October 2006, 18:57Skön löpning igår. Lite stel i högerknät men annars är det helskönt (det var första turen efter LL). Ska definitivt skaffa en juste pannlampa.
Skön löpning igår. Lite stel i högerknät men annars är det helskönt (det var första turen efter LL). Ska definitivt skaffa en juste pannlampa.
Quote from Arne Sylvest on 19 October 2006, 21:45Kul intiativ, blir det något nu på onsdag 25 okt?
Kul intiativ, blir det något nu på onsdag 25 okt?
Quote from Urban Nilsson on 20 October 2006, 14:33Jag springer gärna en sväng på onsdagen. Ska bara skaffa en bra pannlampa.
Jag springer gärna en sväng på onsdagen. Ska bara skaffa en bra pannlampa.
Quote from Emma Sjöberg on 21 October 2006, 18:33En av märket Silva föreslår jag 🙂
En av märket Silva föreslår jag 🙂
Quote from Urban Nilsson on 22 October 2006, 18:16He he. Det blir nog en Silva. Silva M3 verkar helt ok. Jag vill ju bara se vägen när jag springer, inte bort till kröken 200 m bort.
He he. Det blir nog en Silva. Silva M3 verkar helt ok. Jag vill ju bara se vägen när jag springer, inte bort till kröken 200 m bort.