Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning på segelbåt??
You need to log in to create posts and topics.

12

Anna, jag misstänker att du måste försöka idka lite inflytande på var ni lägger till med båten. Lite större och löpvänligare öar får du insistera på.

På Nässlingen utanför Ljusterö finns ett 2 km motionsspår.

Och liten gästhamn och restaurang som var riktigt bra.

🙂

Fyra som gör sit-ups nere i ruffen.. det skulle jag vilja se! Eller så har ni större båt än vi..

Tack, tack för roliga och tokiga tips.. jag är ensam "träningstomte" på vår båt. Barnen simmar/ror hela dagarna så de rör sig. Jag hoppade faktiskt ned

Är precis tillbaka efter 3 veckors segling på västkusten, härligt med segling. Vi har ingen kyl ombord utan går i hamn för att bunkra bat varannan var tredje dag. Då brukar jag passa på att ta ett skönt löppass.

När vi är på mindre öar så brukar det bli

Möja 13,3 km. 🙂

http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=477493

"Att få mannen att lägga till i en gästhamn är nog bara möjligt om jag först surrar honom vid masten.. men det kanske går? "

Det låter som en bra idé tycker jag då kanske det blir som ett eget träningspass och så behöver du inte längre springa.
/swe3620

Jag har haft med mig gummiband som träningsredskap och kört styrka på båt under färd, får man dessutom lite balansträning samtidigt. 🙂 Annars som övriga talare, klippklättring funkar också.

12