Quote from Guest on 21 November 2010, 14:31Jag har otroligt svårt att springa för tidigt på dagen, det går bara inte. På helger och när man är ledig måste jag därför vänta tills sent på kvällen för att komma ut å springa, trots att man gärna skulle vilja springa tidigare på dagen.
Vad beror detta
Jag har otroligt svårt att springa för tidigt på dagen, det går bara inte. På helger och när man är ledig måste jag därför vänta tills sent på kvällen för att komma ut å springa, trots att man gärna skulle vilja springa tidigare på dagen.
Vad beror detta
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 14:41Inte som att jag behöver vänta ända till kvällen men ett morgonpass direkt från sängen går ½-1 minut långsammare per km än om jag fått i mig min havregrynsgröt och två koppar kaffe och hunnit vakna (2-3 timmar efter jag gått upp)
Inte som att jag behöver vänta ända till kvällen men ett morgonpass direkt från sängen går ½-1 minut långsammare per km än om jag fått i mig min havregrynsgröt och två koppar kaffe och hunnit vakna (2-3 timmar efter jag gått upp)
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:13Har provat morgonträning otaliga gånger men håller med...det går inte!
Numera tränar jag aldrig på förmiddagen, efter 15 börjar min kropp vakna till liv för hård fysisk aktivitet.
Jag har även ett annat problem, att löpa långsamt i förhållande till min
Har provat morgonträning otaliga gånger men håller med...det går inte!
Numera tränar jag aldrig på förmiddagen, efter 15 börjar min kropp vakna till liv för hård fysisk aktivitet.
Jag har även ett annat problem, att löpa långsamt i förhållande till min
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:16Det kan vara skönt att vara ute på morgonen, men jag har nog svårt att maxa då, så att lägga lite lugnare pass den tiden kan nog vara en bra idé.
Det kan vara skönt att vara ute på morgonen, men jag har nog svårt att maxa då, så att lägga lite lugnare pass den tiden kan nog vara en bra idé.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:24Jag tillhör den motsatta skaran; träningen funkar bäst för mig innan 12-13 på dagen! Det jääääääättebra ihop med att jobba! 😉
Jag tillhör den motsatta skaran; träningen funkar bäst för mig innan 12-13 på dagen! Det jääääääättebra ihop med att jobba! 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:32Jag tycker det är jätteskönt att springa innan frukost, jag funkar bäst utan massa mat som skumpar runt i magen och en lång dag som gjort mig trött. 🙂
Jag tycker det är jätteskönt att springa innan frukost, jag funkar bäst utan massa mat som skumpar runt i magen och en lång dag som gjort mig trött. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:43Min bästa tid är nog runt lunch. Dock före någon större mängd mat.
Min bästa tid är nog runt lunch. Dock före någon större mängd mat.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 15:50Kl 4 på eftermiddagen efter en sen och lång och välfylld frukost. Men hur ofta händer det?
Annars säger jag som Fredrik: ta morgonpassen för vad det är, försök inte maxa, utan njut av det speciella med morgonen. Vilket påminner mig om att jag "måste" spr
Kl 4 på eftermiddagen efter en sen och lång och välfylld frukost. Men hur ofta händer det?
Annars säger jag som Fredrik: ta morgonpassen för vad det är, försök inte maxa, utan njut av det speciella med morgonen. Vilket påminner mig om att jag "måste" spr
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 18:56Jag är precis tvärtom! Jag tycker allra bäst om morgonlöpning.
Jag tror att vi är olika! Olika är bra! Om man inte har svårt att få in träningen på tider som passar ens kropp/psyke så ser jag egentligen ingen anledning att försöka träna på tider som in
Jag är precis tvärtom! Jag tycker allra bäst om morgonlöpning.
Jag tror att vi är olika! Olika är bra! Om man inte har svårt att få in träningen på tider som passar ens kropp/psyke så ser jag egentligen ingen anledning att försöka träna på tider som in
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 19:09Svåraste dagen att få till ett pass på är lördagen för mig.
Jag brukar göra så att när jag lägger mig på fredagen så bestämmer jag vilken tid på lördagen jag ska springa. Det funkar ungefär 9 gånger av 10.Om jag inte bestämmer en tid så försvinner lörda
Svåraste dagen att få till ett pass på är lördagen för mig.
Jag brukar göra så att när jag lägger mig på fredagen så bestämmer jag vilken tid på lördagen jag ska springa. Det funkar ungefär 9 gånger av 10.
Om jag inte bestämmer en tid så försvinner lörda