Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 19:12Brukar ta morgonpass ibland. Då ibland även på helt tom mage för att få träna på att äta under löpningen, tar med en runekaka och en brödbit samt vatten. Det kan vara bra om man kör lite triathlon att vänja sig.
Annars tar jag någon dl yoghurt och ett pa
Brukar ta morgonpass ibland. Då ibland även på helt tom mage för att få träna på att äta under löpningen, tar med en runekaka och en brödbit samt vatten. Det kan vara bra om man kör lite triathlon att vänja sig.
Annars tar jag någon dl yoghurt och ett pa
Quote from Catharina Brattlin on 21 November 2010, 19:12Jag gillar också morgonlöpning i ett mörkt och sömnigt samhälle. Det är hundägarna och jag. 😉
De passen ser jag som rena kilometersamlande pass och njutning. Ingen kvalitet att tala om.
Jag gillar också morgonlöpning i ett mörkt och sömnigt samhälle. Det är hundägarna och jag. 😉
De passen ser jag som rena kilometersamlande pass och njutning. Ingen kvalitet att tala om.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 19:52Vill så gärna kunna springa tidigt på dagen ibland, men det verkar hopplöst.
Känns ändå bra att man inte är ensam om att inte kunna sringa för tidigt på dagen
Vill så gärna kunna springa tidigt på dagen ibland, men det verkar hopplöst.
Känns ändå bra att man inte är ensam om att inte kunna sringa för tidigt på dagen
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 20:08...
...
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 20:16Jag har verkligen försökt, måste stanna flera gånger då kroppen inte svarar. Kanske sitter i huvudet också då det varit ett problem under många år.
Jag har verkligen försökt, måste stanna flera gånger då kroppen inte svarar. Kanske sitter i huvudet också då det varit ett problem under många år.
Quote from Catharina Brattlin on 21 November 2010, 20:35Sänk tempot?
Prova några gånger att bara promenera tidigt på morgonen, för att vänja Dig vid att Du faktiskt är uppe innan tuppen och motionerar. Varva kanske gång och löpning i början?
Eller så gör Du det enda vettiga i detta; skiter i att springa på m
Sänk tempot?
Prova några gånger att bara promenera tidigt på morgonen, för att vänja Dig vid att Du faktiskt är uppe innan tuppen och motionerar. Varva kanske gång och löpning i början?
Eller så gör Du det enda vettiga i detta; skiter i att springa på m
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 21:01Skall testa att ta det lugnare och inte ha några krav alls.
Skall testa att ta det lugnare och inte ha några krav alls.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 09:42Jag har upplevt att morgonpassen är sjukt tunga i början, men man vänjer sig succesivt och efter ett tag så går det ganska bra att springa direkt på morgonen innan frukost. Fast det blir ju inga intervallpass direkt, bara lätt distans.
Jag har upplevt att morgonpassen är sjukt tunga i början, men man vänjer sig succesivt och efter ett tag så går det ganska bra att springa direkt på morgonen innan frukost. Fast det blir ju inga intervallpass direkt, bara lätt distans.