Quote from Guest on 25 January 2010, 19:23På initiativ av ett gäng bloggare är det på tisdag (imorrn) dags för löpningens dag. Det arrangeras lite mer formellt på en rad olika platser, i Stockholm, Göteborg och Halmstad. Men för oss andra tycker jag att vi ska passa på att ta oss en tur i reflexv
På initiativ av ett gäng bloggare är det på tisdag (imorrn) dags för löpningens dag. Det arrangeras lite mer formellt på en rad olika platser, i Stockholm, Göteborg och Halmstad. Men för oss andra tycker jag att vi ska passa på att ta oss en tur i reflexv
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 19:33planen var ju att springa, MEN förvirring rådde och jag jobbar till 22 så jag får lov att passa.
planen var ju att springa, MEN förvirring rådde och jag jobbar till 22 så jag får lov att passa.
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 21:02Finns visst ett gemensamt pass i Malmö också!
http://mina-utmaningar.blogspot.com/2010/01/251-lopningens-dag.htmlÄr det någon som ska medverka på någon av dessa platser eller springer du ändå imorrn?
Finns visst ett gemensamt pass i Malmö också!
http://mina-utmaningar.blogspot.com/2010/01/251-lopningens-dag.html
Är det någon som ska medverka på någon av dessa platser eller springer du ändå imorrn?
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 21:18Hur gick tankarna när man valde en dag mitt i vintern?
Känns inte optimalt.
Hur gick tankarna när man valde en dag mitt i vintern?
Känns inte optimalt.
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 21:48Vi ville helt enkelt vara lite tvärtom 🙂 . Och så var vi för otåliga att vänta till sommaren.
Vi ville helt enkelt vara lite tvärtom 🙂 . Och så var vi för otåliga att vänta till sommaren.
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 22:20okej, lycka till
okej, lycka till
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 23:37Jag ska springa. Inomhus. 😉
Jag ska springa. Inomhus. 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:27Me too 🙂
Me too 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:30Jag har gjort min insats för löpningens dag. 16 km blev det. Dock var det ganska ensamt, såg ingen mer som var ute.
Jag har gjort min insats för löpningens dag. 16 km blev det. Dock var det ganska ensamt, såg ingen mer som var ute.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:42Fira vet jag inte men jag har sprungit 5km på lunchen idag i strålande sol och -3C 😀
Fira vet jag inte men jag har sprungit 5km på lunchen idag i strålande sol och -3C 😀