Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpningens dag 26/1 2010
You need to log in to create posts and topics.

T o m jag fick till en kortare löprunda på löpband.... (utan att veta om denna dag) jag som knappt sprungit på hela vintern.... men nu kanske man är igång! 😀

Jaha löpningensdag kanske man ska fira den med att sätta första 3milaren :-).
Isåfall återkommer jag senare.

(hv) Där satt den, med beröm godkänt! 🙂

Jag tänkte ändå springa hem från jobbet idag, så jag tar nog ett varv i Slottskogen om det nu blir någon uppslutning där. 17.30 vid kiosken nedanför Säldammsbacken var det sagt.

6km i vinterlandskap, som råkade bli snabbdistans för att det kändes för bra.

Testade springa minimalistiskt i dubbla par slitna sockar också, kändes riktigt härligt trots -8c.

Tycker definitivt att löpningen förtjänar ännu en dag till sin ära framemot

Just hemkommen från firandet av Löpningens dag. 3 varv*1,9 km blev det för mig, utöver transportjoggen.
Märkligt nog var det bara jag och initiativtagaren som tyckte att det var värt att masa sig ner till Slottskogen för att fira löpningens dag för det v

Så har även jag varit ute på en runda! Milt här i Umeå idag men desto blåsigare. Kanske var det den som gjorde att jag bara mötte en löpare ikväll!

Förkyld 🙁

Sprang ovetandes om detta fartlek runt sjöarna, tyckte först att det var lite folk ute men mot slutet var vi nog några fler. Bra initiativ, även om jag inte visste om det.

Uppjogg 1 km.
Tröskelintervaller 4 x 2000 m.
Mitt bidrag till löpningens dag 🙂
Kanske ska nämna att det var inomhus.

12 km transportlöpning.