Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 14:07Låter som en rolig idé med en funbeat-träff. Jag är på! Någon mer som är på?
Robert, jag håller väl just nu strax under 5 min/km om det är en mil som ska springas, men jag kan oxå hålla ett lite lägre tempo. Försöker variera passen i intensitet. Har trän
Låter som en rolig idé med en funbeat-träff. Jag är på! Någon mer som är på?
Robert, jag håller väl just nu strax under 5 min/km om det är en mil som ska springas, men jag kan oxå hålla ett lite lägre tempo. Försöker variera passen i intensitet. Har trän
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 18:28Jonas, fart strax under 5min/km för distanspassen passar mig bra. Tränar för en mara den 6 sept så för tillfället är det mycket mängd samt trösklar för min del.
Jonas, fart strax under 5min/km för distanspassen passar mig bra. Tränar för en mara den 6 sept så för tillfället är det mycket mängd samt trösklar för min del.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 20:49Jag (bor i Lund) kan också tänka mig att hänga på, fast just nu krånglar ena knät och sen är det semester... men i september!
Man kan också blanda underlag och först springa till Skrylle, sen en runda där, och sen hem igen 🙂 I makligt tempo en söndag s
Jag (bor i Lund) kan också tänka mig att hänga på, fast just nu krånglar ena knät och sen är det semester... men i september!
Man kan också blanda underlag och först springa till Skrylle, sen en runda där, och sen hem igen 🙂 I makligt tempo en söndag s
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:18Jag är med på det mesta. Säg bara var och när så är jag säkert på?
Robert, hur långa är dina distanspass då?
Själv så har jag bara hunnit löpträna i en vecka nu efter Vansbro, så jag är inte uppe i så långa pass ännu.
Vilken tid satsar du på maran?
Jag är med på det mesta. Säg bara var och när så är jag säkert på?
Robert, hur långa är dina distanspass då?
Själv så har jag bara hunnit löpträna i en vecka nu efter Vansbro, så jag är inte uppe i så långa pass ännu.
Vilken tid satsar du på maran?
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 14:26Jag hänger också på. En bit i alla fall, håller nu ett 5:50 tempo men har som mål att komma närmare 50 min på milen. 🙂
Nu på söndag (3 aug) har jag i planen att springa 15 km. Detta kan förläggas till Skrylle om någon är intresserad av att hänga på. Kl
Jag hänger också på. En bit i alla fall, håller nu ett 5:50 tempo men har som mål att komma närmare 50 min på milen. 🙂
Nu på söndag (3 aug) har jag i planen att springa 15 km. Detta kan förläggas till Skrylle om någon är intresserad av att hänga på. Kl
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 01:08Jonas, jag siktar på 3:00- 3:05. Distanspassen varierar mellan 7-15km.
Då måste dina ben vara pigga nu när du haft totalvila från löpningen? :-).
Jonas, jag siktar på 3:00- 3:05. Distanspassen varierar mellan 7-15km.
Då måste dina ben vara pigga nu när du haft totalvila från löpningen? :-).
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 14:13Oh ja, visst är benen pigga. Det blir ju inget annat av att avstå från löpning i snart ett år 😉
Tyvärr kunde jag inte hänga på dig Stefan idag eftersom jag var på bröllop igår, men gärna en runda i veckan om du har möjlighet.
Oh ja, visst är benen pigga. Det blir ju inget annat av att avstå från löpning i snart ett år 😉
Tyvärr kunde jag inte hänga på dig Stefan idag eftersom jag var på bröllop igår, men gärna en runda i veckan om du har möjlighet.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 14:31Någon som är sugen på ett gemensamt pass denna veckan?
Någon som är sugen på ett gemensamt pass denna veckan?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 19:41Fredag fm och Lördag fm fungerar för mig. 7:an eller 10:an i skrylle?
Fredag fm och Lördag fm fungerar för mig. 7:an eller 10:an i skrylle?
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 21:18Jag kommer in lite sent i den här diskussionen eftersom jag varit bortrest på semester. Men jag bor också här i Lund och skulle gärna springa tillsammans med några andra ibland.
Skrylle är riktigt fint men också lite bökigt att ta sig till. Men varför in
Jag kommer in lite sent i den här diskussionen eftersom jag varit bortrest på semester. Men jag bor också här i Lund och skulle gärna springa tillsammans med några andra ibland.
Skrylle är riktigt fint men också lite bökigt att ta sig till. Men varför in