Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpningskompisar i Lund/Malmö
You need to log in to create posts and topics.

Låter som en rolig idé med en funbeat-träff. Jag är på! Någon mer som är på?

Robert, jag håller väl just nu strax under 5 min/km om det är en mil som ska springas, men jag kan oxå hålla ett lite lägre tempo. Försöker variera passen i intensitet. Har trän

Jonas, fart strax under 5min/km för distanspassen passar mig bra. Tränar för en mara den 6 sept så för tillfället är det mycket mängd samt trösklar för min del.

Jag (bor i Lund) kan också tänka mig att hänga på, fast just nu krånglar ena knät och sen är det semester... men i september!

Man kan också blanda underlag och först springa till Skrylle, sen en runda där, och sen hem igen 🙂 I makligt tempo en söndag s

Jag är med på det mesta. Säg bara var och när så är jag säkert på?

Robert, hur långa är dina distanspass då?
Själv så har jag bara hunnit löpträna i en vecka nu efter Vansbro, så jag är inte uppe i så långa pass ännu.
Vilken tid satsar du på maran?

Jag hänger också på. En bit i alla fall, håller nu ett 5:50 tempo men har som mål att komma närmare 50 min på milen. 🙂
Nu på söndag (3 aug) har jag i planen att springa 15 km. Detta kan förläggas till Skrylle om någon är intresserad av att hänga på. Kl

Jonas, jag siktar på 3:00- 3:05. Distanspassen varierar mellan 7-15km.
Då måste dina ben vara pigga nu när du haft totalvila från löpningen? :-).

Oh ja, visst är benen pigga. Det blir ju inget annat av att avstå från löpning i snart ett år 😉

Tyvärr kunde jag inte hänga på dig Stefan idag eftersom jag var på bröllop igår, men gärna en runda i veckan om du har möjlighet.

Någon som är sugen på ett gemensamt pass denna veckan?

Fredag fm och Lördag fm fungerar för mig. 7:an eller 10:an i skrylle?

Jag kommer in lite sent i den här diskussionen eftersom jag varit bortrest på semester. Men jag bor också här i Lund och skulle gärna springa tillsammans med några andra ibland.
Skrylle är riktigt fint men också lite bökigt att ta sig till. Men varför in