Quote from Funbeat user on 23 February 2011, 21:45"ut till Roxen och Linköpings båthamn i den andra."
Såklart, _den_ sträckningen tänkte jag inte på!
"ut till Roxen och Linköpings båthamn i den andra."
Såklart, _den_ sträckningen tänkte jag inte på!
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 14:48Tackar för alla fina tips! Nu har jag ju mycket att välja på. LOK milen verkar fin tycker jag, men det är väl tveksamt om skidspåren smält undan till dess. Man får hoppas, för jag är sannerligen ingen asfaltsfantast. Lite lera har jag mindre emot, men får
Tackar för alla fina tips! Nu har jag ju mycket att välja på. LOK milen verkar fin tycker jag, men det är väl tveksamt om skidspåren smält undan till dess. Man får hoppas, för jag är sannerligen ingen asfaltsfantast. Lite lera har jag mindre emot, men får
Quote from Jan Lundquist on 24 February 2011, 14:59Att springa runt Stångån är jättefint men man får inte vara folkskygg där, var tredje Linkebodare joggar där 😀
Att springa runt Stångån är jättefint men man får inte vara folkskygg där, var tredje Linkebodare joggar där 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 22:47För folkskygga finns en 1km lång grusväg längs med Roxen. Tag första avtagsvägen till höger efter Tpl Linköping Norra vid Tornby, efter 1km och ett litet grusschakt är man solo. Perfekt för intervaller eller fågelskådning.
För folkskygga finns en 1km lång grusväg längs med Roxen. Tag första avtagsvägen till höger efter Tpl Linköping Norra vid Tornby, efter 1km och ett litet grusschakt är man solo. Perfekt för intervaller eller fågelskådning.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 14:04Vidingsjöskogen är "bara" självspårad, skidklubben har gett upp (till sorg för flera i närområdet), och LOK-milen har inte spårats på flera år.
Jag var ute där en sväng på skidor för ett tag sedan och tyvärr finns det inte mkt tilll skidspår att förstöra,
Vidingsjöskogen är "bara" självspårad, skidklubben har gett upp (till sorg för flera i närområdet), och LOK-milen har inte spårats på flera år.
Jag var ute där en sväng på skidor för ett tag sedan och tyvärr finns det inte mkt tilll skidspår att förstöra,