Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 13:07Du kan ju springa Torsgatan - Solnavägen - ner till Råstasjön o jaga runt Råstasjön o Lötsjön i olika varianter. Eventuellt i kombination med Karlbergs slott - Pampas - Huvudsta - Solna. Springer du längs Ulvsundasjön kan du fortsätta genom Sundbybergs ce
Du kan ju springa Torsgatan - Solnavägen - ner till Råstasjön o jaga runt Råstasjön o Lötsjön i olika varianter. Eventuellt i kombination med Karlbergs slott - Pampas - Huvudsta - Solna. Springer du längs Ulvsundasjön kan du fortsätta genom Sundbybergs ce
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 23:00Tack för alla bra tips! Nu får jag sätta mig med kartan och se vilka ställen nu tipsat om (nyinflyttad). Ikväll blev det runt Kungsholmen vilket kan bli en fin tur vid mörkertider.
Tack för alla bra tips! Nu får jag sätta mig med kartan och se vilka ställen nu tipsat om (nyinflyttad). Ikväll blev det runt Kungsholmen vilket kan bli en fin tur vid mörkertider.
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 08:57Grusstigen längs karlbergskanalen från Hornsbergs strand ner till St Eriksbron duger i alla fall bra för intervallpass med stavlöpning 🙂
Grusstigen längs karlbergskanalen från Hornsbergs strand ner till St Eriksbron duger i alla fall bra för intervallpass med stavlöpning 🙂