Quote from Guest on 25 March 2011, 06:33Söker lite erfarenheter och tips från er kunniga där ut, risk för att bli långrandig
a) precis fått för mig att göra en satsning mot LL till hösten
b) har en gedigen bakgrund inom konditionsidrott, bra allmäntränad fram till 2004 och sedan levt lite på t
Söker lite erfarenheter och tips från er kunniga där ut, risk för att bli långrandig
a) precis fått för mig att göra en satsning mot LL till hösten
b) har en gedigen bakgrund inom konditionsidrott, bra allmäntränad fram till 2004 och sedan levt lite på t
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 06:43Det går bra att springa Lidingöloppet med ett par lättviktsskor. Ev. blir de lite smutsiga. Sprang själv i Lunaracer 2+
Det går bra att springa Lidingöloppet med ett par lättviktsskor. Ev. blir de lite smutsiga. Sprang själv i Lunaracer 2+
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 08:08Jag sprang med DS-racer flera år
Saucony A2 gick bort efter första försöket, så se till att de inte har "hål" i sulan
Det är väl det enda man behöver ha koll på.
Jag sprang med DS-racer flera år
Saucony A2 gick bort efter första försöket, så se till att de inte har "hål" i sulan
Det är väl det enda man behöver ha koll på.
Quote from Elias Engqvist on 25 March 2011, 08:16Om du redan tittat på Adizero... Jag kör med Adidas Adios som lättviktssko och Adidas Tempo som lite tjockare variant. Funkar helt ok för mig!
Om du redan tittat på Adizero... Jag kör med Adidas Adios som lättviktssko och Adidas Tempo som lite tjockare variant. Funkar helt ok för mig!
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 12:51Jag har sprungit både ultradistans, Lidingöloppet och asfaltsmarathon i mina DS Trainers som jag köpte med tanke att ha för korta intervall- och backpass. De är för sköna att inte använda till annat. 🙂
Det jag ville säga var att man inte behöver några
Jag har sprungit både ultradistans, Lidingöloppet och asfaltsmarathon i mina DS Trainers som jag köpte med tanke att ha för korta intervall- och backpass. De är för sköna att inte använda till annat. 🙂
Det jag ville säga var att man inte behöver några
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 13:17Till skillnad ifrån en föregående talare körde jag med Saucony A3:or i fjol utan problem.
Till skillnad ifrån en föregående talare körde jag med Saucony A3:or i fjol utan problem.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 15:30Och inga stenar i hålen?
Och inga stenar i hålen?
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 17:59Jag har beställt, men inte fått hem dem ännu, men har stora förväntningar på Brooks Cascadia 6. Annars tror jag - precis som många andra - att du inte behöver tänka terrängsko.
http://www.brooksrunning.com/Cascadia-6/1100911D654.140,default,pd.html
Jag har beställt, men inte fått hem dem ännu, men har stora förväntningar på Brooks Cascadia 6. Annars tror jag - precis som många andra - att du inte behöver tänka terrängsko.
http://www.brooksrunning.com/Cascadia-6/1100911D654.140,default,pd.html
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:39Jo någon, men det påverkade inte min löpning. Jag skulle inte köpa skon för det ändamålet däremot, det menar jag inte. Men jag kommer nog att använda den igen om jag inte råkar köpa på mig något annat under året.
Jo någon, men det påverkade inte min löpning. Jag skulle inte köpa skon för det ändamålet däremot, det menar jag inte. Men jag kommer nog att använda den igen om jag inte råkar köpa på mig något annat under året.
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 18:50Nike Zoom Streak XC 2 av två skäl: den har bra grepp på LL-underlaget (det är ju en lätt terrängsko trots allt) och den blir inte tung när det är blött, för det sista man vill ha är ju ett par tunga våta skor om det nu skulle vara sånt väder på LL i år. K
Nike Zoom Streak XC 2 av två skäl: den har bra grepp på LL-underlaget (det är ju en lätt terrängsko trots allt) och den blir inte tung när det är blött, för det sista man vill ha är ju ett par tunga våta skor om det nu skulle vara sånt väder på LL i år. K