Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 19:44Brooks launch som lite tyngre (ca 280g) distanssko och Saucony Kinvara som lättare alternativ.
Om jag fick välja alltså 🙂
Brooks launch som lite tyngre (ca 280g) distanssko och Saucony Kinvara som lättare alternativ.
Om jag fick välja alltså 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 20:16Jag väljer saucony type AX alla dagar i veckan, trots hålen. Två LL i mina (numer döende A2:or) utan att störas av stenar i "hålen". Kanske inte passar alla fötter men de passar mina 😉
Välj ett par som sitter bra o tight, du behöver verkligen inte tänka
Jag väljer saucony type AX alla dagar i veckan, trots hålen. Två LL i mina (numer döende A2:or) utan att störas av stenar i "hålen". Kanske inte passar alla fötter men de passar mina 😉
Välj ett par som sitter bra o tight, du behöver verkligen inte tänka
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 23:42Jag väger ca 83kg och använder Ds Racer på tävlingar och dom funkar bra även till tyngre löpare. Hade dom på LL i höstas och nu i vår blir det att prova hur dom funkar på maran.
Jag väger ca 83kg och använder Ds Racer på tävlingar och dom funkar bra även till tyngre löpare. Hade dom på LL i höstas och nu i vår blir det att prova hur dom funkar på maran.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 08:19Tack för alla svar, framgår med all tydlighet att terrängskor ej krävs, och att många springer med ytterst lätta skor....
Adidas Adios
Adidas Tempo
Asics Ds Racer
Asics DS Trainer
Brooks Cascadia 6
Nike Lunaracer 2+
Nike Zoom Streak XC 2
Saucony A3
sauc
Tack för alla svar, framgår med all tydlighet att terrängskor ej krävs, och att många springer med ytterst lätta skor....
Adidas Adios
Adidas Tempo
Asics Ds Racer
Asics DS Trainer
Brooks Cascadia 6
Nike Lunaracer 2+
Nike Zoom Streak XC 2
Saucony A3
sauc
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 08:46En fantastisk sko som många - förutom jag - föespråkar i sammanhanget är Saucony Triumph. Har dessutom alltid lyckats bra i tester senaste åren. En neutral dämpad sko som är något tyngre än du talade om men kanske värd att titta på för dig.
En fantastisk sko som många - förutom jag - föespråkar i sammanhanget är Saucony Triumph. Har dessutom alltid lyckats bra i tester senaste åren. En neutral dämpad sko som är något tyngre än du talade om men kanske värd att titta på för dig.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 08:53"Hej, jag heter Magnus och jag har ett par Asics GT-2150"
"Hej, jag heter Magnus och jag har ett par Asics GT-2150"
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 09:07Slår ett slag för Inov8 (ex 212)
Slår ett slag för Inov8 (ex 212)
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 10:58Inov-8 F-Lite 220 är annars väldigt allround.
Inov-8 F-Lite 220 är annars väldigt allround.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 11:07Jag har ett par Saucony Triumph också, mycket bra allroundsko.
Jag har ett par Saucony Triumph också, mycket bra allroundsko.
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 12:43Förtydligande: Saucony type AX (som jag skrev) betyder type A2, type A3 eller type A4. Bara olika årsmodeller, visst A4:an är lite lägre i hälen och storlekarna varierar lite men alla sitter som klistrade på mina fötter.
Förtydligande: Saucony type AX (som jag skrev) betyder type A2, type A3 eller type A4. Bara olika årsmodeller, visst A4:an är lite lägre i hälen och storlekarna varierar lite men alla sitter som klistrade på mina fötter.