Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 12:55Skönt.
Då kan jag fortsätta känna mig ung, modern och flashig när jag sprätter i dynerna.
Skönt.
Då kan jag fortsätta känna mig ung, modern och flashig när jag sprätter i dynerna.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 14:04Jag springer uppför en slalombacke ibland. Blir jag snabbare, starkare eller mer uthållig av det? 🙂
Jag springer uppför en slalombacke ibland. Blir jag snabbare, starkare eller mer uthållig av det? 🙂
Quote from Jonny Persson on 20 September 2011, 14:05Jag springer utför en slalombacke ibland och jag blir snabbare och starkare. 🙂
Jag springer utför en slalombacke ibland och jag blir snabbare och starkare. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 16:44Ja man blir snabbare och uthålligare . Jag bruckar också springa Slalombackar ibland. Tycker också att backträning är den träningsformen som ger snabbaste resultat. 🙂
Ja man blir snabbare och uthålligare . Jag bruckar också springa Slalombackar ibland. Tycker också att backträning är den träningsformen som ger snabbaste resultat. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 09:23Dåligt med slalombackar i Malmö... 😉
Sprang milspåret i Hudiksvall i somras, tog mig tolv minuter längre än när jag springer på mer plant underlag. Det var väl vid 2-3 km som jag kände att det var dags att springa mer uppför.
Dåligt med slalombackar i Malmö... 😉
Sprang milspåret i Hudiksvall i somras, tog mig tolv minuter längre än när jag springer på mer plant underlag. Det var väl vid 2-3 km som jag kände att det var dags att springa mer uppför.
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 09:37Är det för långt till S:t Hans eller Skrylle?
Är det för långt till S:t Hans eller Skrylle?
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 21:18Skrylle är en bit bort, men något ströpass skulle jag kunna tänka mig ta där. Har hört att backarna där är grymma! (= I like 😉 )
Det andra stället känner jag inte till. Var ligger det?
Skrylle är en bit bort, men något ströpass skulle jag kunna tänka mig ta där. Har hört att backarna där är grymma! (= I like 😉 )
Det andra stället känner jag inte till. Var ligger det?
Quote from Mikael Lundholm on 23 September 2011, 12:46St Hans ligger i norra Lund och är bara backar. Kör några varv på St Hans Extreme varvet så får du backträning som heter duga. Eller bara upp och ner
till högsta toppen med tre olika lutningar att välja på. Hela stället är som en funpark för löpträning.
L
St Hans ligger i norra Lund och är bara backar. Kör några varv på St Hans Extreme varvet så får du backträning som heter duga. Eller bara upp och ner
till högsta toppen med tre olika lutningar att välja på. Hela stället är som en funpark för löpträning.
L
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 13:45Ser intressant ut, den ska jag kolla in!
Ser intressant ut, den ska jag kolla in!