Quote from Guest on 24 July 2011, 22:29I hallen står mina löpardojjor. Gick förbi dom nyss och kände Wow imorgon ska vi ut igen (H:) en riktigt härlig känsla eftersom målet med min löparsatsning är att genomföra Lidingöloppet och därmed slutföra en klassiker. Jag tror att jag har mina nya 2XU
I hallen står mina löpardojjor. Gick förbi dom nyss och kände Wow imorgon ska vi ut igen (H:) en riktigt härlig känsla eftersom målet med min löparsatsning är att genomföra Lidingöloppet och därmed slutföra en klassiker. Jag tror att jag har mina nya 2XU
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 22:39Jag kan bara instämma ang 2xu tightsen (t+)
Jag kan bara instämma ang 2xu tightsen (t+)
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 22:40Underbart! Kör på bara!
Underbart! Kör på bara!
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 09:43Jag börjar tro att mina nyinköpta 2xu har samma effekt på mig! 🙂
Jag börjar tro att mina nyinköpta 2xu har samma effekt på mig! 🙂
Quote from Linnea Persson on 25 July 2011, 17:01Jag har löpsug! Är även sugen på såna där tights men har lovat mig själv att inte köpa nåt löprelaterat förrän till hösten då jag ska satsa på ett par Icebugs.
Vaknade med halsont igår så söndagens långpass blev inställt, hade hoppats på ett mirakulöst t
Jag har löpsug! Är även sugen på såna där tights men har lovat mig själv att inte köpa nåt löprelaterat förrän till hösten då jag ska satsa på ett par Icebugs.
Vaknade med halsont igår så söndagens långpass blev inställt, hade hoppats på ett mirakulöst t
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 19:257,5 km blev det i dag och det kändes himla bra när jag var färdig. Ett tag var det dock lite tungt mycket uppför och lite sega ben kände då att jag cyklade i går.
Funderar på ett bra upplägg för distansträning på ca 2 timmar tills på onsdag, är inte trän
7,5 km blev det i dag och det kändes himla bra när jag var färdig. Ett tag var det dock lite tungt mycket uppför och lite sega ben kände då att jag cyklade i går.
Funderar på ett bra upplägg för distansträning på ca 2 timmar tills på onsdag, är inte trän
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 19:38Jenny; Spring hellre i ett tempo så att du kan springa hela vägen. Känns det inte lite länge med två timmar? Hur långt har du sprungit tidigare?
Jenny; Spring hellre i ett tempo så att du kan springa hela vägen. Känns det inte lite länge med två timmar? Hur långt har du sprungit tidigare?
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 00:30jag måste alltså shoppa för att hitta min tappade sug? (H)
jag måste alltså shoppa för att hitta min tappade sug? (H)
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 10:00Shopping fungerar utmärkt som morort. Köpte två snygga cykeltröjor igår och bara längtar ut på en låååång runda! 🙂
Shopping fungerar utmärkt som morort. Köpte två snygga cykeltröjor igår och bara längtar ut på en låååång runda! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 12:26Jim; Då måste det väl bli sug till två rundor då?!
😉
Jim; Då måste det väl bli sug till två rundor då?!
😉