Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpsug
You need to log in to create posts and topics.

12

I hallen står mina löpardojjor. Gick förbi dom nyss och kände Wow imorgon ska vi ut igen (H:) en riktigt härlig känsla eftersom målet med min löparsatsning är att genomföra Lidingöloppet och därmed slutföra en klassiker. Jag tror att jag har mina nya 2XU

Jag kan bara instämma ang 2xu tightsen (t+)

Underbart! Kör på bara!

Jag börjar tro att mina nyinköpta 2xu har samma effekt på mig! 🙂

Jag har löpsug! Är även sugen på såna där tights men har lovat mig själv att inte köpa nåt löprelaterat förrän till hösten då jag ska satsa på ett par Icebugs.

Vaknade med halsont igår så söndagens långpass blev inställt, hade hoppats på ett mirakulöst t

7,5 km blev det i dag och det kändes himla bra när jag var färdig. Ett tag var det dock lite tungt mycket uppför och lite sega ben kände då att jag cyklade i går.
Funderar på ett bra upplägg för distansträning på ca 2 timmar tills på onsdag, är inte trän

Jenny; Spring hellre i ett tempo så att du kan springa hela vägen. Känns det inte lite länge med två timmar? Hur långt har du sprungit tidigare?

jag måste alltså shoppa för att hitta min tappade sug? (H)

Shopping fungerar utmärkt som morort. Köpte två snygga cykeltröjor igår och bara längtar ut på en låååång runda! 🙂

Jim; Då måste det väl bli sug till två rundor då?!

😉

12