Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 14:09Conny: Fick hem paket från wiggle så nu får det bli fem rundor 😀
Conny: Fick hem paket från wiggle så nu får det bli fem rundor 😀
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 19:32Du du din lyckost, Jim!
Du du din lyckost, Jim!
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 19:33Fast å andra sidan så är jag för det mesta löpsugen utan nya prylar!
Fast å andra sidan så är jag för det mesta löpsugen utan nya prylar!
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 21:012XU Racing socks är sjukt bra och jag känner mig snabb som en gasell när jag springer i dem.
Läs Born to run också så känner man för att köpa en enkel biljett till Mexico...
2XU Racing socks är sjukt bra och jag känner mig snabb som en gasell när jag springer i dem.
Läs Born to run också så känner man för att köpa en enkel biljett till Mexico...
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 22:56Har fått råd att vara ute länge som träning inför Lidingö varva gång och löpning för att känna hur kroppen reagerar på ansträngning efter 2 timmar. 1 mil är det längsta jag sprungit hittills så jag siktar på löpning blandat med gång på Lidingöloppet oxå.
Har fått råd att vara ute länge som träning inför Lidingö varva gång och löpning för att känna hur kroppen reagerar på ansträngning efter 2 timmar. 1 mil är det längsta jag sprungit hittills så jag siktar på löpning blandat med gång på Lidingöloppet oxå.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 23:27Conny jag är också löpsugen utan nya grejer. Vill ut i skogen i den friska luften och känna stenar och rötter under fötterna.
Conny jag är också löpsugen utan nya grejer. Vill ut i skogen i den friska luften och känna stenar och rötter under fötterna.
Quote from Linnea Persson on 27 July 2011, 10:04Idag blir det löpning, wohoo!!
Jenny, jag tror det är en bra idé att varva gång och löpning men jag skulle nog lägga upp det lite annorlunda, ska tillägga att jag endast är en glad amatör. Om du orkar en mil och alltså runt 1 timme löpning idag skulle ja
Idag blir det löpning, wohoo!!
Jenny, jag tror det är en bra idé att varva gång och löpning men jag skulle nog lägga upp det lite annorlunda, ska tillägga att jag endast är en glad amatör. Om du orkar en mil och alltså runt 1 timme löpning idag skulle ja
Quote from Funbeat user on 27 July 2011, 22:54Har sprungit 12,2 km idag efter en dag på sjön med sol och bad det gick inte snabbt och jag fick några avbrott bla för att jag trampade snett och fick gå en stund. Fick även stanna och prata med övriga familjen som var ute på cykeltur i skogen. De sista 6
Har sprungit 12,2 km idag efter en dag på sjön med sol och bad det gick inte snabbt och jag fick några avbrott bla för att jag trampade snett och fick gå en stund. Fick även stanna och prata med övriga familjen som var ute på cykeltur i skogen. De sista 6