Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 18:01Wow! Fy fasen så vackert. Här snackar vi löpteknik på elitnivå… 🙂
Tack för länken!
(t+)
Wow! Fy fasen så vackert. Här snackar vi löpteknik på elitnivå… 🙂
Tack för länken!
(t+)
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 21:44Missa inte stoppuret uppe till vänster i första sekvensen. En minut film motsvarar alltså EN SEKUND i realtid!
Missa inte stoppuret uppe till vänster i första sekvensen. En minut film motsvarar alltså EN SEKUND i realtid!
Quote from Funbeat user on 29 November 2012, 23:191:49, tydlig hälisättning. Är detta verkligen seriöst?
1:49, tydlig hälisättning. Är detta verkligen seriöst?
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 06:17@Magnus:
Och ingen anbefalld avkortning av steget heller, näe, så långa kliv som möjligt, ujujuj...
@Magnus:
Och ingen anbefalld avkortning av steget heller, näe, så långa kliv som möjligt, ujujuj...
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 09:42@Magnus... ser ut som vi får skola om oss. Hälisättning är uppenbarligen snabbare än mitt/framfot 😉
@Magnus... ser ut som vi får skola om oss. Hälisättning är uppenbarligen snabbare än mitt/framfot 😉
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 10:38Sant. Anmäl dig redan idag till kurs i min patenterade GMFL-stil, "Gepard Metod För Löpning" (tm)
Sant. Anmäl dig redan idag till kurs i min patenterade GMFL-stil, "Gepard Metod För Löpning" (tm)
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 10:52Sorry bojs. Tålöpning & sprint. Hälen är aldrig i marken öht.
Sorry bojs. Tålöpning & sprint. Hälen är aldrig i marken öht.
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 12:15Precis Anders.
Usain Bolt är ju hällöpare = långdistansare. 🙂
Precis Anders.
Usain Bolt är ju hällöpare = långdistansare. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 14:45Hade varit kul och motsvarande typ av klipp med Usain Bolt, eller någon annan elitlöpare för den delen. Undra om det hade sett lika graciöst ut 😉
Hade varit kul och motsvarande typ av klipp med Usain Bolt, eller någon annan elitlöpare för den delen. Undra om det hade sett lika graciöst ut 😉
Quote from Elias Engqvist on 30 November 2012, 15:17I ultrarapid ser tom jag graciös ut (nästan iaf)
I ultrarapid ser tom jag graciös ut (nästan iaf)