Quote from Guest on 3 November 2007, 14:59Det närmar sig, både skrämmande och spännande..
Vet att det är många som inte har specialskor med dubbar och löptränar oavsett väder...men är det något speciellt man kan tänka på när det gäller fotarbetet och hållningen?
Själv tycker jag att ni är fant
Det närmar sig, både skrämmande och spännande..
Vet att det är många som inte har specialskor med dubbar och löptränar oavsett väder...men är det något speciellt man kan tänka på när det gäller fotarbetet och hållningen?
Själv tycker jag att ni är fant
Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 15:09Nu är det ju inte så mycket snö i Göteborgsområdet så ofta.
Men om det nu blir halt och snö, så brukar jag i alla fall köra på ett par broddar utanpå skorna och det jag tänker på är att trampa ner lite hårdare för att inte riskera att jag halkar. Sedan tr
Nu är det ju inte så mycket snö i Göteborgsområdet så ofta.
Men om det nu blir halt och snö, så brukar jag i alla fall köra på ett par broddar utanpå skorna och det jag tänker på är att trampa ner lite hårdare för att inte riskera att jag halkar. Sedan tr
Quote from Håkan Öhling on 3 November 2007, 15:58Spring med många snabba steg och försök att inte landa någon gång. Skulle det var halt så blir det inte katastrof. Jag kör utan broddar och ser det som en teknikutveckling att springa i halkan 🙂 Man måste naturligtvis stänga av klockan o bara njuta av a
Spring med många snabba steg och försök att inte landa någon gång. Skulle det var halt så blir det inte katastrof. Jag kör utan broddar och ser det som en teknikutveckling att springa i halkan 🙂 Man måste naturligtvis stänga av klockan o bara njuta av a
Quote from Camilla Höög on 3 November 2007, 16:37När jag springer i terräng och det är mycket lerigt och halt så tar jag många korta steg och som Torbjörn säger: Inte landa någon gång. Vrider fötterna lite utåt för att inte stuka dem.
I vinter så blir det ett par Icebug-skor. Som även kommer användas f
När jag springer i terräng och det är mycket lerigt och halt så tar jag många korta steg och som Torbjörn säger: Inte landa någon gång. Vrider fötterna lite utåt för att inte stuka dem.
I vinter så blir det ett par Icebug-skor. Som även kommer användas f
Quote from Lotta W on 4 November 2007, 00:06Torbjörn, varför stänga av klockan? Då vet man ju inte hur många minuter man skall regga... 🙂
Torbjörn, varför stänga av klockan? Då vet man ju inte hur många minuter man skall regga... 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 4 November 2007, 07:49Jag har stängt kl nu med. Men kollar kl i hallen när jag sticker ut och när jag kommer hem. Så då vet jag hur många minuter det blev men behöver inte
ha en stressande, tickande tingest i halkan.
🙂
Jag har stängt kl nu med. Men kollar kl i hallen när jag sticker ut och när jag kommer hem. Så då vet jag hur många minuter det blev men behöver inte
ha en stressande, tickande tingest i halkan.
🙂
Quote from Lotta W on 4 November 2007, 11:15Äh, det är bara att variera vägen lite så vet man inte hur långt det är 🙂
Äh, det är bara att variera vägen lite så vet man inte hur långt det är 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 12:07Om det är snö så är det bara att köra på som vanligt, det blir ju bara lite tyngre=extra träning^^
Är det isigt/halt för man väl ta det lite försiktigt, och kanske byter jag till orienteringsskorna med metaldubbar.
Om det är snö så är det bara att köra på som vanligt, det blir ju bara lite tyngre=extra träning^^
Är det isigt/halt för man väl ta det lite försiktigt, och kanske byter jag till orienteringsskorna med metaldubbar.
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 12:20Jag som joggar relativt sakta tycker att broddarna som jag köpt på team sportia är bra, inte stora broddar utan små dubb... Spiky plus. Lätta att ta av och på men sitter stabilt. Googlingsbara.
Jag som joggar relativt sakta tycker att broddarna som jag köpt på team sportia är bra, inte stora broddar utan små dubb... Spiky plus. Lätta att ta av och på men sitter stabilt. Googlingsbara.
Quote from Fredrik Johansson on 4 November 2007, 16:36Broddar finns på Biltema ruskigt billigt - helt ok att springa i tycker jag.
Broddar finns på Biltema ruskigt billigt - helt ok att springa i tycker jag.