Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 18:42Sist jag kollade på biltema så hade dom slutat med broddarna. Det är synd fö rdet var väldigt bra pris på dom.
Sist jag kollade på biltema så hade dom slutat med broddarna. Det är synd fö rdet var väldigt bra pris på dom.
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 21:46Hmm broddar till hästen har jag använt men till löpskorna låter avancerat. Jag brukar springa utan broddar oavsett om det är snö eller isfläckar. Det blir lite extra träning och kryssa mellan isfläckarna.
Men ni som använder broddar på löpskorna hur påver
Hmm broddar till hästen har jag använt men till löpskorna låter avancerat. Jag brukar springa utan broddar oavsett om det är snö eller isfläckar. Det blir lite extra träning och kryssa mellan isfläckarna.
Men ni som använder broddar på löpskorna hur påver
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 22:25va bra detta forum är...
Jag blev lite nyfiken efter din fråga Kristina om broddar..
Jag har aldrig tänkt på att sätta på broddar på löpskorna men började leta på nätet och opps vad mycket olika varianter det finns på skor med dubbar/broddar/spikar. Jag
va bra detta forum är...
Jag blev lite nyfiken efter din fråga Kristina om broddar..
Jag har aldrig tänkt på att sätta på broddar på löpskorna men började leta på nätet och opps vad mycket olika varianter det finns på skor med dubbar/broddar/spikar. Jag
Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 18:54Jag har aldrig kännt av knäna pga broddar. Dom har funkat väldigt bra för mig dom senaste åren. Men mitt vänstra knä har jag fått ont i under sommarträning, men det vet jag hör ihop med överträning.
Jag har aldrig kännt av knäna pga broddar. Dom har funkat väldigt bra för mig dom senaste åren. Men mitt vänstra knä har jag fått ont i under sommarträning, men det vet jag hör ihop med överträning.
Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 22:37Jag tycker det är lite knixigt med löpning just den här tiden, här i stan är det nu som en tunn ishinna över hela vägen som är i stort sett osynlig men väääääldigt hal och tunn. När det däremot är riktig vinterväg dvs vit väg så är det ju inte särskilt ha
Jag tycker det är lite knixigt med löpning just den här tiden, här i stan är det nu som en tunn ishinna över hela vägen som är i stort sett osynlig men väääääldigt hal och tunn. När det däremot är riktig vinterväg dvs vit väg så är det ju inte särskilt ha
Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 22:39rännstensungen avslöjar sig:
plogas det inte där ni bor? eller sandas?
tycker själv att det bara är första dagarna detbrukar vara jobbigt, sen går det bra.
rännstensungen avslöjar sig:
plogas det inte där ni bor? eller sandas?
tycker själv att det bara är första dagarna detbrukar vara jobbigt, sen går det bra.
Quote from Funbeat user on 6 November 2007, 22:50.......raderat.......
.......raderat.......
Quote from Funbeat user on 7 November 2007, 08:43Stockholm är mest blöta vägar hela vintern - här saltas det frenetiskt.
Stockholm är mest blöta vägar hela vintern - här saltas det frenetiskt.