Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 21:52Imorn smäller det! Kom till Liljeholmen klockan 18:00 om du vill lära dig mer om löpteknik! 😀
Imorn smäller det! Kom till Liljeholmen klockan 18:00 om du vill lära dig mer om löpteknik! 😀
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 19:24Åh typiskt så läser jag detta nu!! =( =(
Blir detta nån mer gång mån tro? Var det många som kom?
Berätta gärna lite =)
Åh typiskt så läser jag detta nu!! =( =(
Blir detta nån mer gång mån tro? Var det många som kom?
Berätta gärna lite =)
Quote from Funbeat user on 11 August 2011, 23:04Vi var ca 25 pers där idag.
Det var jättetrevligt och lärorikt. Först värmde vi upp med en kortare löptur och tänjde lite. Därefter visade Petra bl.a hur man inte ska springa och hur man bör springa. Bäst av allt var att hon också förklarade varför. 🙂
Vi var ca 25 pers där idag.
Det var jättetrevligt och lärorikt. Först värmde vi upp med en kortare löptur och tänjde lite. Därefter visade Petra bl.a hur man inte ska springa och hur man bör springa. Bäst av allt var att hon också förklarade varför. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 09:03Tyvärr så hade jag inte sett den här tråden förrän det var för sent, men om det blir fler tillfällen så följer jag jättegärna med!
Kan kanske röra på benen i hyfsat tempo men tror inte att min kropp uppskattar tekniken..
Tyvärr så hade jag inte sett den här tråden förrän det var för sent, men om det blir fler tillfällen så följer jag jättegärna med!
Kan kanske röra på benen i hyfsat tempo men tror inte att min kropp uppskattar tekniken..
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 09:12Jenny, blev man jämförd med Heike Drechsler så har man inga allvarliga problem med tekniken! Men visst, man kan alltid slipa på detaljer.
Jenny, blev man jämförd med Heike Drechsler så har man inga allvarliga problem med tekniken! Men visst, man kan alltid slipa på detaljer.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 11:19Låter intressant. Var det baserat på någon viss "religion" (Pose, Chi), eller mer traditionellt?
Låter intressant. Var det baserat på någon viss "religion" (Pose, Chi), eller mer traditionellt?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 16:20Kan bara hålla med om att Petra är kanon. 🙂 Lider varje gång jag missar måndagspassen med Motionärsligan (vilket har blivit allt för många gånger på sistone)
/Gojan
Kan bara hålla med om att Petra är kanon. 🙂 Lider varje gång jag missar måndagspassen med Motionärsligan (vilket har blivit allt för många gånger på sistone)
/Gojan
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 02:23-> Jenny
Varör skulle din kropp inte uppskatta tekniken? Alltid kan man lära sig något och man behöver inte nödvändigtvis försöka adaptera allt man lär sig.->Tibor:
Nej, inte direkt någon "religion" låg till grund för löpteknikpasset. Posé- och Chi- "Re
-> Jenny
Varör skulle din kropp inte uppskatta tekniken? Alltid kan man lära sig något och man behöver inte nödvändigtvis försöka adaptera allt man lär sig.
->Tibor:
Nej, inte direkt någon "religion" låg till grund för löpteknikpasset. Posé- och Chi- "Re
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 10:46Äsh!! 🙁 läste detta nu, snälla Petra kör en repris, tror at det är fler än jag som gärna skulle komma 🙂
Äsh!! 🙁 läste detta nu, snälla Petra kör en repris, tror at det är fler än jag som gärna skulle komma 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 12:12Tack Henrik, för den utförliga beskrivningen. Låter väldigt bra. Bara att hoppas på att det blir fler tillfällen. 🙂
Tack Henrik, för den utförliga beskrivningen. Låter väldigt bra. Bara att hoppas på att det blir fler tillfällen. 🙂