Quote from Guest on 2 September 2010, 19:22Min dotter vill följa med mig ut och springa och har tjatat en tid nu. Köpte skor till henne så nu har hon utrustning.
Jag tycker att det ska bli kul att springa med henne och hoppas att hon ska tycka det är lika roligt som jag.
Nå, jag skulle vilja veta
Min dotter vill följa med mig ut och springa och har tjatat en tid nu. Köpte skor till henne så nu har hon utrustning.
Jag tycker att det ska bli kul att springa med henne och hoppas att hon ska tycka det är lika roligt som jag.
Nå, jag skulle vilja veta
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 19:32Skoj 🙂 Ingen aning om hur upplägget skall vara för en 8 åring. Men jag kommer ihåg hur underbart jag tyckte det var som 7-8 åring följa med min mor ut på en löpvända på morgonen, sen när vi kom hem så gjorde vi iordning frukost till resten av familjen 🙂
Skoj 🙂 Ingen aning om hur upplägget skall vara för en 8 åring. Men jag kommer ihåg hur underbart jag tyckte det var som 7-8 åring följa med min mor ut på en löpvända på morgonen, sen när vi kom hem så gjorde vi iordning frukost till resten av familjen 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 19:34Vilket härligt minne! Hoppas verkligen att min dotter kommer minnas det samma likadant!
När jag började löpa började jag med ett komma igång-orka springa i 20 minuter-program. Första 3 ggr springer man 1 min, gå 1 min, uprepa 10 ggr. Kan det vara nåt?
Vilket härligt minne! Hoppas verkligen att min dotter kommer minnas det samma likadant!
När jag började löpa började jag med ett komma igång-orka springa i 20 minuter-program. Första 3 ggr springer man 1 min, gå 1 min, uprepa 10 ggr. Kan det vara nåt?
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 19:41Jag hade inte "planerat" så mycket utan bara sprungit ut tillsammans med henne. Det ska vara kul!!!
Men att börja som du skrev med att blanda löp och gång tycker jag låter helt "rätt", du märker ju snabbt hur länge hon orkar att springa innan hon "behöve
Jag hade inte "planerat" så mycket utan bara sprungit ut tillsammans med henne. Det ska vara kul!!!
Men att börja som du skrev med att blanda löp och gång tycker jag låter helt "rätt", du märker ju snabbt hur länge hon orkar att springa innan hon "behöve
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 19:46Absolut ska det vara lite roligt. Jag provar med springa 1 min, gå 1 x 10 om hon orkar det, vilket jag tror. Det är en aktiv lite donna. Hon deltog faktiskt i kalvinknatet i våras. Hon önskade att hon hade tränat sa hon. Så nu ska hon få göra det.
Ska bl
Absolut ska det vara lite roligt. Jag provar med springa 1 min, gå 1 x 10 om hon orkar det, vilket jag tror. Det är en aktiv lite donna. Hon deltog faktiskt i kalvinknatet i våras. Hon önskade att hon hade tränat sa hon. Så nu ska hon få göra det.
Ska bl
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 19:51🙂 (t+)
🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 20:11Problemet med så små barn, är att de har ett fruktansvärt tempo. Min son följde med mig en gång, och han körde med ca 5:00min/km tempo. Han var då 6-7 år. Det gick bara 400m, sedan fick vi vila, och jag mer än han antagligen. Jag hade inte ens blivit uppv
Problemet med så små barn, är att de har ett fruktansvärt tempo. Min son följde med mig en gång, och han körde med ca 5:00min/km tempo. Han var då 6-7 år. Det gick bara 400m, sedan fick vi vila, och jag mer än han antagligen. Jag hade inte ens blivit uppv
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 20:24Min 7-åring tycker oxå det är kul att springa, vilket både jag och min man oxå tycker då vi själva håller igång en hel del.
Sonen och pappan sprang blodomloppet 5 km i våras och ungen kutar i mål på 29 minuter!! Vi blev båda imponerade, men så underbart a
Min 7-åring tycker oxå det är kul att springa, vilket både jag och min man oxå tycker då vi själva håller igång en hel del.
Sonen och pappan sprang blodomloppet 5 km i våras och ungen kutar i mål på 29 minuter!! Vi blev båda imponerade, men så underbart a
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 20:57Min 9-åring har börjat springa lite med mig.
Jag lät honom springa först men sprang hela tiden bakom och uppmanade honom om lägre tempo 🙂
När han fick håll gick vi nån minut, drack en slurk vatten och sen sprang vi vidare.
Vår runda är c:a 2,5 km och de
Min 9-åring har börjat springa lite med mig.
Jag lät honom springa först men sprang hela tiden bakom och uppmanade honom om lägre tempo 🙂
När han fick håll gick vi nån minut, drack en slurk vatten och sen sprang vi vidare.
Vår runda är c:a 2,5 km och de
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 21:01Lek så mycket som möjligt. Som sagts ovan - blanda gärna löpningen med balans, styrka och allmänkondition. Jag har exempelvis sprungit militära hinderbanor med mina barn. Sträckan är bara 500 meter men eftersom den kan innehålla massor av klättring, krypn
Lek så mycket som möjligt. Som sagts ovan - blanda gärna löpningen med balans, styrka och allmänkondition. Jag har exempelvis sprungit militära hinderbanor med mina barn. Sträckan är bara 500 meter men eftersom den kan innehålla massor av klättring, krypn