Quote from Guest on 24 October 2010, 19:49Har lite svårt att motivera mig till en löprunda när det är 5 grader och ösregnar. Men långpass på löpband känns bara för tråkigt.
Har ni tips på kul träning på löpband?
Har lite svårt att motivera mig till en löprunda när det är 5 grader och ösregnar. Men långpass på löpband känns bara för tråkigt.
Har ni tips på kul träning på löpband?
Quote from Panama B on 24 October 2010, 19:59Tips 1: Börja springa med någon som aldrig viker ned sig och står och väntar att du skall dyka upp 10.00
http://mirandasminut.se/20km-spoooregn/
Tips 1: Börja springa med någon som aldrig viker ned sig och står och väntar att du skall dyka upp 10.00
Quote from Catharina Brattlin on 24 October 2010, 20:03När jag är i den situationen - jo, det händer - så brukar jag köra backintervaller på bandet. Distanspass suger rejält på löpband, men får jag bara fippla med knapparna brukar det gå bra. 🙂
När jag är i den situationen - jo, det händer - så brukar jag köra backintervaller på bandet. Distanspass suger rejält på löpband, men får jag bara fippla med knapparna brukar det gå bra. 🙂
Quote from ellen olsson on 24 October 2010, 20:08Bo i Göteborg ett tag så kommer +5 och regn att kännas helt normalt eller t.o.m. lite småmysigt för ett utomhuspass. 😉
Bo i Göteborg ett tag så kommer +5 och regn att kännas helt normalt eller t.o.m. lite småmysigt för ett utomhuspass. 😉
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 20:09Hastighetsökning, antingen kontinuerligt hela passet eller i pyramidform, att man kör fortare i några steg för att sedan backa igen var nog det jag gjorde mest när jag körde mer löpband.
Eller snarare när jag körde löpband alls, men det kanske blir anled
Hastighetsökning, antingen kontinuerligt hela passet eller i pyramidform, att man kör fortare i några steg för att sedan backa igen var nog det jag gjorde mest när jag körde mer löpband.
Eller snarare när jag körde löpband alls, men det kanske blir anled
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 20:21Fredrik (t+) !
Idag var det +3 och bara lite duggregn, njöt av varje löpsteg!
Fredrik (t+) !
Idag var det +3 och bara lite duggregn, njöt av varje löpsteg!
Quote from Funbeat user on 24 October 2010, 21:40Du såg ut som du tänkte något annat i lördags när du var på väg uppför lackarebäcksbacken Fredrik..
Å andra sidan var jag på väg mot åby för att köra intervaller i 4 grader och regn..Det var underbart 🙂 En äkta göteborgare bryr sig inte om regn, det i
Du såg ut som du tänkte något annat i lördags när du var på väg uppför lackarebäcksbacken Fredrik..
Å andra sidan var jag på väg mot åby för att köra intervaller i 4 grader och regn..
Det var underbart 🙂 En äkta göteborgare bryr sig inte om regn, det i
Quote from ellen olsson on 24 October 2010, 21:44Jag är ingen Göteborgare och jag kommer aldrig att bli heller. 🙂
Innan jag flyttade hit så hade jag inte gett mig ut och sprungit alls i det vädret...
Jag är ingen Göteborgare och jag kommer aldrig att bli heller. 🙂
Innan jag flyttade hit så hade jag inte gett mig ut och sprungit alls i det vädret...
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 10:20Ösregn är inte kul, alls.
Duggregn är väl helt okej.
Är det dessutom varmt och vindstilla är det perfekt.
Fem plusgrader är en alldeles lagom löptemperatur!Tycker upplänningar... 🙂
Ösregn är inte kul, alls.
Duggregn är väl helt okej.
Är det dessutom varmt och vindstilla är det perfekt.
Fem plusgrader är en alldeles lagom löptemperatur!
Tycker upplänningar... 🙂
Quote from Anneli S on 25 October 2010, 10:51Ja ja.. borde anat att jag bara skulle få hurtiga svar i stil med "det finns inget dåligt väder....", och ni ÄR jätteduktiga som ger er ut i tre grader och duggregn. 😉
Så, fler övningar på löpband?
Några exempel på vad jag kör
- 70/20 intervaller, dvs
Ja ja.. borde anat att jag bara skulle få hurtiga svar i stil med "det finns inget dåligt väder....", och ni ÄR jätteduktiga som ger er ut i tre grader och duggregn. 😉
Så, fler övningar på löpband?
Några exempel på vad jag kör
- 70/20 intervaller, dvs