Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Att sprínga med barn låter som en så sjukt bra idé att jag måste köpa en vagn nu på stört trots att jag inte har plats för den. Jag ska bara ha den att springa med så jag hoppar över Chariot-vagnarna. Baby Jogger Performance låter vettigare för mig

Test av joggingvagnar i senaste numret av Råd & Rön som finns ute nu.

Testet finns också att köpa här:
http://www.radron.se/templates/ProduktTest____3352.aspx

Ett tips för den ekonomiske (och modige/dumdristige),

För tre år sedan behövde jag en vagn till mellandottern och skannade den lokala (Stockholm) marknaden. Jag upptäckte att det inte är några problem med att göra av med pengar på en löpvagn för varje t

Vad är det för fel på chariot? Funkar super att bara springa med. Enl mig klart bättre än baby jogger. Dessutom har man möjlighet att cykla/vandra/skida om man nu vill det. Sen är den praktisk med buggy hjulen på.

Hej
Jag ska precis sälja min joggingvagn! Den är av märket MiniMe (för ett barn). Superlätt med tre hjul, solskydd, sitt och ligg-läge, sele, plats för lite packning, handbroms.
Verkar bara säljas på nätet som tvillingvagn numera. Hittade hit för jag skul

Jag har en Biltema-vagn för 595 kr och den är inget vidare faktiskt. Man är helt slut i triceps efteråt och får värdelös löpteknik. Tidigare sprang jag med vår vanliga bulldozer, en klassisk Brio, och den funkade bättre. Fick jag spola tillbaka bandet had

Jag har en MiniMe (för 1 barn). Jag kutade himla mycket med den under min pappa-ledighet och den funkar kanon! Bra pris på den också. Vet dock inte varför de endast har 2-sitsvarianten på hemsidan numera?

Jag har precis skaffat en Nordic cab. Funkar riktigt bra till löpning och cykelvagn. Sambon har även åkt skidor med den och verkade nöjd.

Kommer nog att bli många turer nu när man är hemma på föräldraledighet. Vår dotter (10 månader) verkar gilla vagnen.

Jag har en cougar chariot i källaren som skall säljas om någon är intresserad.
Löphjul + cykeltillsats.
4000 pix

Christer, jag är intresserad av din vagn och har skickat dig ett meddelande.