Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 18:20Hej!
Tack för alla bra tips!
Jag vet ingenting om Mimime-vagnarna. Kollade råd-och-röntestet men den var inte med. Hur är de jämfört med Baby joogger och Chariot tro?
Mårten
Hej!
Tack för alla bra tips!
Jag vet ingenting om Mimime-vagnarna. Kollade råd-och-röntestet men den var inte med. Hur är de jämfört med Baby joogger och Chariot tro?
Mårten
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 18:45Jag tror dyr = bra. Billig = dålig. Så enkel är jag 😉
Jag tror dyr = bra. Billig = dålig. Så enkel är jag 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 22:31Har du provat att springa med er vanliga vagn? Jag har sprungit med en vanlig Brio-vagn men mest med en Emmaljunga sulky. Med sulkyn måste barnet vara över året så det sitter riktigt stadigt. Sulkyn hängde med på många turer i ett vanligt elljusspår. Om
Har du provat att springa med er vanliga vagn? Jag har sprungit med en vanlig Brio-vagn men mest med en Emmaljunga sulky. Med sulkyn måste barnet vara över året så det sitter riktigt stadigt. Sulkyn hängde med på många turer i ett vanligt elljusspår. Om
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 22:39Mollie, jag räknar ditt inlägg som ett dåligt skämt. Jag har inte sett någon vagn som inte är avsedd för ändamålet (löpning) som jag skulle våga lägga i min dotter i för att sedan springa med...
Mollie, jag räknar ditt inlägg som ett dåligt skämt. Jag har inte sett någon vagn som inte är avsedd för ändamålet (löpning) som jag skulle våga lägga i min dotter i för att sedan springa med...
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 07:21Kalle, jag har sprungit ganska mycket med sonen i vår vanliga Brio fyrhjuling. Funkar hur bra som helst och jag tror inte de är så väldigt mycket mindre säkra, du kan ju spänna fast ett barn i dem också.
Kalle, jag har sprungit ganska mycket med sonen i vår vanliga Brio fyrhjuling. Funkar hur bra som helst och jag tror inte de är så väldigt mycket mindre säkra, du kan ju spänna fast ett barn i dem också.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 08:30Som alltid när det gäller prylar så gäller det att fundera över förutsättningarna: vilka funktioner man vill/måste ha och vilken budget man har.
Själv är jag till exempel rätt nöjd med min vagn från Biltema. Priset är lågt och så har jag väl turen att de
Som alltid när det gäller prylar så gäller det att fundera över förutsättningarna: vilka funktioner man vill/måste ha och vilken budget man har.
Själv är jag till exempel rätt nöjd med min vagn från Biltema. Priset är lågt och så har jag väl turen att de
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 08:33Jag har sprungit med babyproffsens joggervagnar. BabyTravel. Både singel och tvillingvagnen. Dock inga längre rundor än 5-6 km. Funkat super.
Nu låter jag istället hunden dra pulka med kids eller vagn med de två äldre och den yngsta har jag i singelvagn.
Jag har sprungit med babyproffsens joggervagnar. BabyTravel. Både singel och tvillingvagnen. Dock inga längre rundor än 5-6 km. Funkat super.
Nu låter jag istället hunden dra pulka med kids eller vagn med de två äldre och den yngsta har jag i singelvagn.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:33Jag (L) min Chariot! Den är bra nog för marathonträning. Så lättrullad, stadig och framför allt, Ingrid sover så gott i den och gillar att sitta i den.
Det sagt, av praktiska skäl har jag den senaste veckan implementerat "dagisrundan" = 8 km Briovagn inn
Jag (L) min Chariot! Den är bra nog för marathonträning. Så lättrullad, stadig och framför allt, Ingrid sover så gott i den och gillar att sitta i den.
Det sagt, av praktiska skäl har jag den senaste veckan implementerat "dagisrundan" = 8 km Briovagn inn
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:46Det jag vänder mig mot är att springa med ej fixt framhjul för säkerheten. Obra om något händer i nedförsbacke där det onekligen kan gå rätt fort. Dessutom _tror_ jag att man belastar fel om man springer med en för "trög" vagn.
Jag backar väl lite från m
Det jag vänder mig mot är att springa med ej fixt framhjul för säkerheten. Obra om något händer i nedförsbacke där det onekligen kan gå rätt fort. Dessutom _tror_ jag att man belastar fel om man springer med en för "trög" vagn.
Jag backar väl lite från m
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 15:22Kalle: Emmaljunga sulky har fixt framhjul. Det är inte en paraplysulky vi pratar om utan emmaljunga sitty och liknande
Kalle: Emmaljunga sulky har fixt framhjul. Det är inte en paraplysulky vi pratar om utan emmaljunga sitty och liknande