Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 22:41Alla tips är riktigt bra men jag provade alla under ett par år och besvären blev jag aldrig av med...
gick till en ortoped som "klöv" benhinnorna och på så sätt gjorde det möjligt för musklerna att svälla utan att skapa nya inflammationer på benhinnorna.
Alla tips är riktigt bra men jag provade alla under ett par år och besvären blev jag aldrig av med...
gick till en ortoped som "klöv" benhinnorna och på så sätt gjorde det möjligt för musklerna att svälla utan att skapa nya inflammationer på benhinnorna.
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 14:49träna Tibialis anterior
BILD:http://www.dubinchiro.com/images/shin4.gif
träna Tibialis anterior
BILD:http://www.dubinchiro.com/images/shin4.gif
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 19:39köp värmeskydd för smalbenen. dessa ökar blodcirkulationen. vila 1-2 veckor och kör lite styrketräning för smalbena och börja sedan småspringa lite lätt. långsammare och kortare sträckor. jag hade samma problem som du och jag har provat det mesta för att
köp värmeskydd för smalbenen. dessa ökar blodcirkulationen. vila 1-2 veckor och kör lite styrketräning för smalbena och börja sedan småspringa lite lätt. långsammare och kortare sträckor. jag hade samma problem som du och jag har provat det mesta för att
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 21:14Har haft problem med benhinneinflammation till och från under flera år... ortoped lät intressant, nåt tips på en bra ortoped?
Det som dock hjälp mig till att nu kunna träna relativt problemfritt senaste året är:
1. Daglig streching av vaderna och muskler
Har haft problem med benhinneinflammation till och från under flera år... ortoped lät intressant, nåt tips på en bra ortoped?
Det som dock hjälp mig till att nu kunna träna relativt problemfritt senaste året är:
1. Daglig streching av vaderna och muskler
Quote from Funbeat user on 6 July 2008, 22:50Jag hade precis som du haft problem under flera år. Fick mina problem när jag var yngre och spelade ishockey, för mkt hopp m tyngder osv.
Den diagnos jag fick var comparment syndrom dvs att musklerna inte längre får "plats" inuti muskelhinnor, vilket ga
Jag hade precis som du haft problem under flera år. Fick mina problem när jag var yngre och spelade ishockey, för mkt hopp m tyngder osv.
Den diagnos jag fick var comparment syndrom dvs att musklerna inte längre får "plats" inuti muskelhinnor, vilket ga
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 08:29Jag fick, precis som många många andra benhinneinflammation när jag började komma upp i 4 mil i veckan. Det som krävs för att bli av med en benhinneinflammation är enligt mig diciplin och tålamod, svårt nog kan jag tycka.
-Jag köpte sådana där blå rehnba
Jag fick, precis som många många andra benhinneinflammation när jag började komma upp i 4 mil i veckan. Det som krävs för att bli av med en benhinneinflammation är enligt mig diciplin och tålamod, svårt nog kan jag tycka.
-Jag köpte sådana där blå rehnba
Quote from Funbeat user on 7 July 2008, 08:34Jag gillar förslagen om stretching och värme, kyla grejen 🙂 Jag testar så får vi se.. men innan jag ger mig ut och springa, ska jag definitivt köpa bättre skor, där erkänner jag att jag har varit slarvig 🙂
Tack för all info och tips och råd 🙂
Jag gillar förslagen om stretching och värme, kyla grejen 🙂 Jag testar så får vi se.. men innan jag ger mig ut och springa, ska jag definitivt köpa bättre skor, där erkänner jag att jag har varit slarvig 🙂
Tack för all info och tips och råd 🙂