Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 09:10Absolut! Ska försöka komma ihåg att kolla i kväll. Återkommer!
Absolut! Ska försöka komma ihåg att kolla i kväll. Återkommer!
Quote from Funbeat user on 7 April 2011, 12:11Uppfyller inte helt kravspecifikationen från början, men jag har blivit väldigt förtjust i min brompton.
Sadeln kan justeras framåt och bakåt och i princip obegränsat upp eller ner. Upp till 6 växlar med 3 olika utväxlingar att välja på. 3 olika typer st
Uppfyller inte helt kravspecifikationen från början, men jag har blivit väldigt förtjust i min brompton.
Sadeln kan justeras framåt och bakåt och i princip obegränsat upp eller ner. Upp till 6 växlar med 3 olika utväxlingar att välja på. 3 olika typer st
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 09:20Sådär, nu har jag kollat. På Orbean har jag Terry-däck som är 28 mm. Jag behöver kunna köra på skogsstigar, så det blev breda däck. På träningshjulen till både min racer och tempohoj (som såklart också är 650 cc) har jag Continental Ultra Sport, Continent
Sådär, nu har jag kollat. På Orbean har jag Terry-däck som är 28 mm. Jag behöver kunna köra på skogsstigar, så det blev breda däck. På träningshjulen till både min racer och tempohoj (som såklart också är 650 cc) har jag Continental Ultra Sport, Continent
Quote from Funbeat user on 15 May 2011, 22:38Lite sent inlägg men för andra damer i modell mindre finns Scott Speedster Contessa.. finns i ramstorlek ner till XXS . Jag är 158.5 🙂 och kör XXS ram pendlar 30 km/dag är hur nöjd som helst med den!
Lite sent inlägg men för andra damer i modell mindre finns Scott Speedster Contessa.. finns i ramstorlek ner till XXS . Jag är 158.5 🙂 och kör XXS ram pendlar 30 km/dag är hur nöjd som helst med den!
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 06:05Är du säker på att det inte är 158?
Är du säker på att det inte är 158?